ببینید: تسلا از نمونه اولیه ربات انسان نمای اپتیموس رونمایی کرد! [+فیلم]

ربات اپتیموس تسلا ؛ فناوری‌های شرکت “تسلا” که هوش مصنوعی و رباتیک را در بر دارند، آینده فناوری را به تصویر می‌کشند. در ادامه مطلب همراه ما بمانید.

تسلا در رویداد AI Day 2022، بالاخره نمونه اولیه ربات انسان‌نمای خود به نام «اپتیموس» (Optimus) را به نمایش گذاشت.

ربات اپتیموس تسلا

  • نمایش ربات اپتیموس
ربات اپتیموس تسلا
نمایش ربات اپتیموس, ربات تسلا اپتیموس

ربات تسلا اپتیموس

به گزارش فیگار:

 این ربات از برخی نرم افزارهای هوش مصنوعی و سنسورهای مورد استفاده در قابلیت کمک راننده اتوپایلوت خودروهای تسلا بهره می‌برد.

ربات انسان‌نمای موسوم به “اپتیموس”(Optimus) شرکت فناوری “تسلا”(Tesla)، ستاره نمایش است. تسلا صبح جمعه، یک کلیپ کوتاه از یک جفت دست رباتیک را به اشتراک گذاشت که به شکل قلب ساخته شده بود. در توئیت این شرکت آمده بود: دست‌های اپتیموس. این تصویر تولیدشده توسط رایانه نیست.

در ادامه میتوانید فیلم ربات اپتیموس تسلا را ببینید:

ایلان ماسک می‌گوید ربات انسان‌نمای اپتیموس کارکرد‌های مختلفی دارد، اما تا قبل از برگزاری رویداد AI Day ۲۰۲۲ هرگز نتوانسته بود به تنهایی و بدون مشکل راه برود. ایلان ماسک می‌گوید که ربات انسان‌نمای تسلا احتمالاً با قیمت کمتر از ۲۰٬۰۰۰ دلار در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد.

ایلان ماسک می‌گوید تفاوت بین اپتیموس و سایر ربات‌های انسان‌نما این است که ربات تسلا برای تولید انبوه و توانایی انجام کار‌های مختلف ساخته می‌شود. ماسک می‌گوید قرار است شاهد تولید میلیون‌ها واحد از این ربات باشیم.


اخبار بیشتر:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *