افشاگری از ماجرای ممنوع الخروجی دایی! [+عکس]

ماجرای ممنوع الخروج شدن علی دایی در پی ضبط گذرنامه اش در فرودگاه به یکی از داغ ترین موضوعات بحث در اینستاگرام تبدیل شده است.

علی دایی که چندی پیش برای انجام کار شخصی به خارج از کشور سفر کرده بود، شب گذشته از استانبول به تهران برگشت اما گذرنامه اش توقیف شد.

ممنوع الخروج شدن علی دایی

  • توقیف گزرنامه علی دایی

امروز عصر ممنوع الخروجی علی دایی در محافل رسانه ای مطرح شد. یکی از نزدیکان این پیشکسوت ورزشی خبر ضبط گذرنامه علی دایی هنگام بازگشت به تهران را تایید کرده اما هنوز کاپیتان سابق تیم ملی به این خبر واکنش نشان نداده.

ممنوع الخروج شدن علی دایی
توقیف گزرنامه علی دایی, علی دایی ممنوع الخروج شد

علی دایی ممنوع الخروج شد

به نقل از سایت های خبری:

خبر بازگشت علی دایی، اما تحت تاثیر شایعه‌ای عجیب قرار گرفت. بعدازظهر روز یک شنبه شایعه شد گذرنامه علی دایی ضبط شده است. از ساعاتی قبل هم برخی پایگاه‌های خبری مدعی شدند علی دایی ممنوع الخروج شده است.

گزارش های تائید نشده حاکی از این است علت ممنوع الخروجی علی دایی درپی حمایت اینستاگرامی وی از اغتشاشات پس از مرگ مهسا امینی است.

اخبار بیشتر:

در ادامه میتوانید عکس علی دایی را مشاهده کنید:

ممنوع الخروج شدن علی دایی
علی دایی ممنوع الخروج شد, عکس علی دایی

هنوز علی دایی به صورت رسمی به این شایعه ها واکنش نشان نداده و هیچ یک از خبرگزاری های رسمی هم خبر ممنوع الخروجی او یا حتی شایعه ضبط گذرنامه اش را تایید یا تکذیب نکرده اند اما دقایقی قبل یکی از نزدیکان علی دایی در گفتگو با خبرنگاران ورزشی خبر ضبط گذرنامه علی دایی هنگام بازگشت به تهران را تایید کرد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *