خیر مقدم گروه بی بند و بار به آقای حکایتی در مهمونی

خیر مقدم گروه بی بند و بار به آقای حکایتی بسیار جذاب و پرحاشیه شد. برای تماشای بخشی از قسمت آخر و دانلود برنامه مهمونی قسمت آقای حکایتی همراه ما باشید.

خلاصه برنامه: در این مجموعه از شخصیت‌های عروسکی جدید و متفاوتی رونمایی خواهد شد. از صداپیشگان این عروسک‌ها می‌توان به هوتن شکیبا، کاظم سیاحی و سهیل مستجابیان اشاره کرد جالب است بدانید اغلب صداپیشگان شخصیت‌های عروسکی مهمونی از شاگردان ایرج طهماسب هستند.

دانلود برنامه مهمونی قسمت آقای حکایتی

خیر مقدم گروه بی بند و بار به آقای حکایتی

همه ما ایرج طهماسب را با شخصیت دوست داشتنی کلاه قرمزی می‌شناسیم، حال قرار است مجموعه‌‌ بسیار جذابی فارق از شخصیت محبوب کلاه قرمزی را از ایرج طهماسب تماشا کنیم.

در ادامه ویدیویی می‌بینید از بخشی از برنامه “مهمونی” که بهرام شاه محمدلو (آقای حکایتی) مهمان ایرج طهماسب است و اجرای بامزه گروه بی بند و بار مهمونی برای خیر مقدم به این هنرمند کشورمان:

گروه بی بند و بار از دو عروسک شاباش و دیجی تشکیل می‌شود. صداپیشه کاراکتر شاباش برعهده هوتن شکیباست و دیجی را سهیل مستجابیان ایفا می‌کند. دیجی بر زبان انگلیسی تسلط دارد و سعی می‌کند با انگلیسی صحبت کردن مهمانان برنامه را راضی کند تا قرارداد همکاری با گروه بی بند و بار را امضا کنند.

امید دارند به این طریق پله‌های طرقی را طی کنند و معروف شدند. آن‌ها از اجرا در عروسی‌ها خسته شدند و می‌خواهند عضوی از جامعه هنری باشند. جمله معروف دیجی به این صورت است:

زندگی بدون عشق مانند پیژامه بدون کش است.

شاباش انگلیسی بلد نیست و فقط آواز می‌خواند. او حساسیت بسیاری بر میکروفنش دارد و تمام مکالماتش را با میکروفن بیان می‌کند.

مطالب بیشتر:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *