خبر فوری: آزادی شروین حاجی پور به قید وثیقه

خبر فوری آزادی شروین حاجی پور امروز سه شنبه 12 مهر: شروین حاجی پور خواننده که به دلیل خواندن یک موزیک اعتراضی دستگیر شده بود، امروز به قید وثیقه آزاد شد.

آهنگ برای تو کوچه رقصیدن شروین که در مدت کم بازدید جهانی داشت، تاثیرات بسیاری در جریان اعتراضات داشت و به همین خاطر موجب دستگیری شروین حاجی پور شد. امروز خبری مبنی بر آزادی شروین حاجی پور به قید وثیقه منتشر شد.

لو رفتن بیوگرافی شروین حاجی پور

آزادی شروین حاجی پور

شروین حاجی پور زاده ۱۰ فروردین ۱۳۷۶ مازندران، آهنگساز، ترانه سرا، خواننده ایرانی است. شروین با نام خانوادگی «حاجی آقاپور» که حالا خلاصه با فامیلی «حاجی پور» شناخته می‌شود و تنها یک خواهر بنام «کمند» دارد.

شروین حاجی آقا پور متخصص در نوازندگی و ترانه سرایی است و در نوازندگی با گیتار تخصص بالا داشته و صدای دلنشین او از مهمترین ویژگی‌های او محسوب می‌شود که وی را نسبت به سایر خواننده‌ها متمایز کرده است.

سال 1384 وقتی 8 ساله بود وارد کلاس موسیقی ویولن شد و بعد از گذراندن دوره های مختلف موسیقی، تصمیم گرفت آینده کاری را با هنر موسیقی شکل دهد. وی علاوه بر سبک پاپ، قطعاتی در سبک موزیک فولک، سنتی نیز کار می‌کند که یکی از قطعات موزیک ترکی «کوچه لره» است که به زبان ترکی اجرا کرده است. او با شناخت از همه سبک‌ها و تجربه آن‌ها به سبک ویژه خودش رسیده و در نوازنده پیانو نیز مهارت دارد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *