ویدئوی واکنش شیلا خداداد به خیانت شوهرش [+عکس شیلا خداداد قبل از عمل]

فیلم واکنش شیلا خداداد به خیانت شوهرش بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های داخلی داشته که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

شیلا خداداد واکنش جالبی را نسبت به خیانت کردن همسرش از خود نشان داده است. شیلا خداداد در مصاحبه خود در پاسخ به امکان سوال خیانت کردن همسرش پاسخ داد:

همسرم اینجور آدمی نیست، فکر نمی کنم هیچوقت خیانت کند.

بیشتر بخوانید:

مهاجرت شیلا خداداد پس از مرگ مهسا امینی [+عکس]

ویدئوی واکنش شیلا خداداد به خیانت شوهرش

شیلا خداداد و خیانت همسر

شیلا خداداد عزادار شد ؛ تلخ ترین عکس از شیلا خداداد در بهشت زهرا تهران باعث شد بازتاب گسترده‌ای را بهمراه داشته باشد. خانم بازیگر عزادار کیست؟!

به گزارش فیگار: عکس گریه و زاری‌های شیلا خداداد در فضای مجازی منتشر شده و سوالاتی را برای مخاطبین به وجود آورده است. آیا یکی از همبستگان وی فوت کرده؟ برخی از کاربران با عنوان شیلا خداداد عشقش را از دست داد به این موضوع پرداخته‌اند.

شیلا خداداد عزادار شد

چالب است بدانید که عکس‌هایی که از گریه و ناراحتی شیلا خداداد در فضای مجازی منتشر شده برای خاکسپاری مرتضی پاشایی می‌باشد. درواقع مردم عزیز ما از هر چیزی یک شایعه‌ی بی خود می‌سازند.

عکس شیلا خداداد قبل از عمل

شیلا خداداد بعد از انجام عمل بینی‌اش با آقای سرکارات ازدواج کرد و هم اکنون صاحب 2 فرزند، یک پسر و یک دختر است. همسر شیلا خداداد دکتر فرزین سرکارات است که جراح زیبایی است. شیلا خداداد بازیگر عرصه سینما و تلوزیون در 14 آبان سال 59 در تهران به دنیا آمد. شیلا خداداد از سال 78 تا کنون در عرصه سینما فعالیت دارد. شیلا خداداد در موسیقی نیز فعالیت دارد.

شیلا خداداد و همسرش

ماجرای آشنایی شیلا خداداد و همسرش چگونه بود؟ این ماجرا را از بان خود شیلا خداداد بشنوید:

من رفتم مطب دکتر وگفتم آقای دکتر، بینی من خیلی خوشگل است. لطفا اصرار نکنید که عمل کنم! دکتر هم اصرار کرد که توحتما باید بینی ات را عمل کنی! من هم گفتم حالا چون شما اصرار داری، قبول بینی ام را عمل کن! (می خندد)

شیلا خداداد بدون آرایش

عکسی که از چهره ساده و بدون آرایش شیلا خداداد در اینستاگرام منتشر شده است.

شیلا خداداد در دبی

رسانه‌های بسیاری با تیتر جدیدترین عکس شیلا خداداد بعد از مهاجرت به دبی | عکسی از شیلا خداداد در فضای مجازی در دبی غوغا کرد! به مهاجرت و عکس‌های شیلا خداداد در دبی پرداخته‌اند.

شیلا خداداد از بازیگران زن کم حاشیه است که در فضای مجازی فعالیت بسیار کمی دارد. یکی از حاشیه‌های اخیر شیلا خداداد کل کل او با ساشا سبحانی پسر سفیر سابق ایران است که الان در خارج از کشور مشغول فعالیت های کلاهبرداری و شرط بندی است.

شیلا خداداد در مسافری از هند

بازیگر نقش سیتا در سریال مسافری از هند کیست؟ سریال مسافری از هند از محبوب ترین و پربیننده ترین سریال تلویزیونی بعد از انقلاب بوده که هنوز هیچ سریالی نتوانسته رکورد این سریال را بشکند.

شیلا خداداد اینستا

بیشتر بخوانید:


One thought on “ویدئوی واکنش شیلا خداداد به خیانت شوهرش [+عکس شیلا خداداد قبل از عمل]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *