لیست بازیگران و سلبریتی هایی که ممنوع الخروج شدند

پاسپورت کسانی که در جریان‌های اخیر ایران، علیه نظام تبلیغاتی انجام دادند توقیف شد. در ادامه لیست بازیگران و سلبریتی هایی که ممنوع الخروج شدند را ببینید.

بعد از بازداشت دختر ۲۲ ساله کرد در شهر تهران توسط ماموران گشت ارشاد و فوت او، بسیاری اعتراضات خود را به این جریان نشان دادند.

بازیگران و سلبریتی هایی که ممنوع الخروج شدند

صداوسیما جز حساس‌ترین رسانه‌های کشور است. پایبندی زیادی به اصول و شرعیات اسلامی داشته و دارد. مجری‌هایی که انتخاب می‌کند با وسواس گزینش می‌شوند. بعد از خبر خداحافظی باربد بابایی و پیمان شیخی از صدا و سیما و کشف حجاب بازیگران، جنجالی جدید در صدا و سیما به وجود آمد.

لیست بازیگران و سلبریتی هایی که ممنوع الخروج شدند

برخی از بازیگران در این جریان بی‌طرف نمانده و از دولت و جمهوری اسلامی در برابر این قضایا حمایت کردند. این درحالی است که بسیاری دیگر از هنرمندان با انتشار تصاویری در فضای مجازی اعتراض خود را نشان داده و کشف حجاب کردند.

از جمله بازیگرانی که ممنوع الخروج شدند می‌توان به: مهران مدیری، آبان عسکری، شهاب حسینی، کتایون ریاحی، سحر دولتشاهی، حامد بهداد، مریم بوبانی، محمد عمرانی، فاطمه معتمدآریا، مانی حقیقی، حمید فرخ نژاد و بسیاری دیگر اشاره کرد.

از جمله سلبریتی هایی که ممنوع الخروج شدند می‌توان به: محمدرضا حیاتی، همایون شجریان، شروین حاجی پور، علی دایی و جمعی از فوتبالیستان و دیگر ورزشکاران اشاره نمود.

اخبار بیشتر:


One thought on “لیست بازیگران و سلبریتی هایی که ممنوع الخروج شدند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *