ببینید: ویدئوی نامشروع دختر آیت الله قمی واقعیت دارد؟ [+فیلم]

دختر آیت الله قمی کیست ؟ دختری که به مردم فحش و توهین می‌کند دختر آیت الله قمی است؟ با ما بمانید تا به این موضوع رسیدگی کنیم.

سوال بسیار مهمی که این روزها در فضای مجازی دهان به دهان بین مردم می‌چرخد این است که آیا دختر آیت الله قمی در آمریکا می‌باشد و آیا دختری که به مردم ایران توهین می‌کند دختر آیت الله قمی است؟ شما می‌توانید نظر خود را در مورد دختری که به مردم فحاشی می‌کند برای ما در بخش دیدگاه‌ها بنویسید.

بیشتر بخوانید:

دختر آیت الله قمی کیست ؟

بسیاری از فعالان فضای مجازی باعث شده‌اند این آدم‌های بی‌شخصیت که هیچ از شعور سرشان نمی‌شود به خوبی باعث تشویش اذهان عمومی شوند و مته به خشخاش بگذارند! فیلمی که با عنوان ویدئوی دختر آقای قمی منتشر شده دروغ است و هیچ ربطی به آیت ال. قمی ندارد.

بررسی خبر با موضوع فحاشی زنی به اسم زهرا، دختر ایت الله قمی به مردم ایران را نمی‌شود نادیده گرفت… فیلمی که بخش کوچکی از آن را در ادامه خواهید دید در آن زنی ناشناس اما نسبت دار به ایت الله قمی، به اسم زهرا به مردم ایران، فحش و ناسزا می‌دهد…

بخشی از فیلم توهین دختر آیت الله قمی به مردم را ببینید:

در شبکه‌های مجازی فیلمی که دیدید پخش شده و در آن یک دختر بی حجاب شروع به اهانت به مردم ایران کرده و با لحن بسیار بد و تحقیر آمیزی در مورد رسانه‌های معاند و ضد انقلاب حرفهایی می‌زند عنوان می‌کند که من دختر آیت‌الله قمی هستم و به آمریکا مهاجرت کردم.

این شخص در یک کلیپ 2 دقیقه‌ای ناسزا‌های زیادی به مردم از وضعیت ایجاد شده از نظر اقتصادی و اجتماعی می‌دهد که می‌گوید هر بلایی که سر شما می‌آید حقتان است و در حرف‌های دیگه‌ی این زن به زبان می‌آورد که امیدوار است ایران شما درست نشود و مردم همینجور در سختی و بدبختی بمانند…

باید این را بدانیم که در این روزها شبکه های معاند و ضد انقلاب از هر روشی برای ناراحت کردن و خشمگین کردن مردم ایران استفاده کرده است و در این روزها قصد دارد از این اعتراضات سوء استفاده های لازم را به نفع خودشان ببرند.

شاید این زن حتی ارزش پرداختن به بیوگرافی هم نداشته باشد که ما بیشتر از این به او بهاء دهیم. بگذارید بیوگرافی دختر آیت الله قمی به شکل واقعی و پسندیده‌ای به اهلش سپرده شود.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *