آپدیت ماینکرافت 1.20 با افزودن شتر و قابلیت‌های نو! [+عکس و جزئیات]

شرکت موجانگ در مراسم Minecraft Live امسال از برنامه‌های جدید و همچنین آپدیت 1.20 بازی ماینکرافت رونمایی کرد. در ادامه همراه فیگار بمانید.

طرفداران بازی مدت‌هاست منتظر معرفی آپدیت جدید و تغییرات تازه در قالب این بازی سندباکس هستند و قرار است قابلیت‌های کامل در بهار سال 2023 اضافه شوند.

آپدیت 1.20 بازی ماینکرافت

  • آپدیت 1.20 ماینکرافت
آپدیت 1.20 بازی ماینکرافت
آپدیت 1.20 ماینکرافت, آپدیت جدید ماینکرافت

آپدیت جدید ماینکرافت

به گزارش منابع خبری:

وجانگ می‌گوید که آپدیت ماینکرافت 1.20 قابلیت‌های تازه‌ای از جمله شتر را اضافه می‌کند و همچنین جهان بازی قابل‌دسترس‌تر خواهد شد.

در بازی Minecraft که ما اصطلاحا آن را از دسته بازی های ساده ی معتاد کننده! می دانیم شما باید با خلاقیت خود و با به کارگیری مکعب های با بافت متنوع به ساخت و ساز انواع بناها و سازه ها بپردازید و شهر رویایی خودتان را کامل کنید.

در ادامه میتوانید عکس بازی ماینکرافت را مشاهده کنید:

آپدیت 1.20 بازی ماینکرافت
آپدیت 1.20 ماینکرافت, آپدیت جدید ماینکرافت

موجانگ برخلاف دیگر آپدیت‌های پیشین، اسم خاصی برای آپدیت 1.20 اعلام نکرد و امیدوار است که بتواند با کمک بازی‌کنان و جامعه‌ی بازی، اسم و شخصیت منحصر به فردی برای این آپدیت انتخاب کرد. توسعه‌دهنده در ادامه ویژگی‌های تازه‌ای را معرفی کرد. از جمله آن‌ها باید به هفت پوسته یا لباس جدید در کنار Steve کلاسیک اشاره کرد.

آپدیت ماینکرافت 1.20 شامل یک آیتم ساخت و ساز جدید است. گیاه بامبو که در مناطق استوایی می‌روید در بازی جدید قرار داده شده است. تابلوهای آویزان هم به جهان Minecraft اضافه می‌شوند که در حال حاضر، عملکرد آن‌ها مشخص نیست.


اخبار بیشتر:


18 thoughts on “آپدیت ماینکرافت 1.20 با افزودن شتر و قابلیت‌های نو! [+عکس و جزئیات]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *