میزبان جام ملت های آسیا 2023 انتخاب شد ؛ انصراف ایران از نامزدی! [+عکس]

کمیته اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا، با پیشنهاد قطر برای میزبانی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ موافقت کرد. در ادامه همراه فیگار بمانید.

نام میزبان جام ملت های آسیا 2023 به صورت رسمی اعلام شد.

میزبانی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳

  • انصراف ایران از میزبانی جام ملت‌های آسیا
میزبانی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳
انصراف ایران از میزبانی جام ملت‌های آسیا, کاپ جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳

جام ملت های آسیا 2023

به گزارش فیگار:

کمیته اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا امروز در مقر AFC در کوالالامپور مالزی تشکیل جلسه داد و در نهایت اعضا با پیشنهاد قطر برای میزبانی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ موافقت کردند.

تصویری از شیخ سلمان رئیس AFC به همراه حمد بن خلیفه رئیس فدراسیون فوتبال قطر در جلسه امروز منتشر شد که شیخ سلمان لوح میزبانی جام ملت های آسیا 2023 را به رئیس فدراسیون قطر تقدیم می کند تا به صورت رسمی قطر میزبان این تورنمنت شود.

در ادامه میتوانید کاپ جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ را مشاهده کنید:

میزبانی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳
کاپ جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳, جام ملت های آسیا 2023

قطر پیش از این در سال‌های ۱۹۸۰ و ۲۰۱۱ میلادی نیز میزبانی جام ملت‌های آسیا را برعهده داشته است و اکنون برای سومین بار میزبانی از این رویداد بزرگ را برعهده می‌گیرد. با توجه به این اتفاق، قطر از بین نامزدهای نهایی برای میزبانی جام ملت‌های فوتبال آسیا در سال ۲۰۲۷ کنار رفت و عربستان و هند به عنوان دو نامزد نهایی برای میزبانی این رقابت‌ها در سال ۲۰۲۷ انتخاب شدند.

این کنفدراسیون اعلام کرد ایران به همراه کشورهای ازبکستان و استرالیا که برای میزبانی از بازی‌ها در سال ۲۰۲۷ نامزد شده بودند، از پیشنهاد خود انصراف دادند!


اخبار بیشتر:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *