سایپا هم حریف شمس آذر نشد ؛ شمس آذر سایپا را گل‌باران کرد! [+عکس]

در ادامه رقابت‌های فوتبال دسته یک باشگاه‌های کشور و در بازی‌های هفته نهم، تیم سایپای تهران برابر شمس آذر بدون سرمربی موفق نبود و با چهار گل شکست خورد.

قزوین – تیم فوتبال شمس آذر در هفته نهم لیگ دسته یک در یک بازی خوب با پیروزی از سد سایپا عبور کرد. در ادامه با خبر سایپا و آذر همراه فیگار بمانید.

سایپای تهران برابر شمس

  • شمسی آذر سایپا
سایپای تهران برابر شمس
شمسی آذر سایپا, تیم سایپا و شمس آذر

تیم سایپا و شمس آذر

به گزارش منابع خبری:

«شمس آذر» قزوین در بازی خانگی که در هوای سرد ورزشگاه سردار آزادگان و با حضور هواداران قزوینی برگزار شد، موفق شد در یک بازی منطقی و به دور از حاشیه‌، تیم سایپا را شکست دهد و در صدر جدول رده بندی جایگاه خود را تثبیت کند.

در این بازی که بعد از ظهر سه شنبه در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین برگزار شد شمس آذر توانست با گل‌های رحمان جعفری، محمد پاپی، امیرمحمد نسایی و علی اصغر اعرابی سایپا را شکست دهد.

در ادامه میتوانید عکسی از این بازی تماشا کنید:

سایپای تهران برابر شمس
تیم سایپا و شمس آذر, سایپا و آذر

در پایان بازی مهرداد کریمیان، مربی تیم شمس آذر در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: بازیکنان شمس آذر بازی خوب و تماشاگر پسندی را از خود به نمایش گذاشتند این در حالی بود که ما سه بازیکن تأثیرگذارمان را در اختیار نداشتیم. در بازی برابر سایپا از سهیل لشگری بازیکن ۱۷ ساله قزوینی استفاده کردیم که با ورود به بازی زمینه‌ساز گل چهارم تیم شد.


اخبار بیشتر:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *