ببینید: جایگزین پژو 206 معرفی شد ؛ خودرو TF21 رسما رونمایی شد! [+عکس]

خودروی اقتصادی TF۲۱ به عنوان محصولی جدید بر پایه پلتفرم P۲۰۰ در مدل پیش تولید (پروتوتایپ) رونمایی شد. در ادامه همراه فیگار بمانید.

تی اف 21 محصول جدید ایران خودرو در روزهای گذشته حسابی خبرساز شده است. در ادامه با خبر خودروی جایگزین 206 همراه ما بمانید.

خودروی اقتصادی TF۲۱

  • خودروی جدید ایران خودرو
خودروی اقتصادی TF۲۱
خودروی جدید ایران خودرو, عکس خودروی tf21

خودروی اقتصادی ایران خودرو

گروه صنعتی ایران خودرو در معرفی این محصول جدید، اعلام کرد:

در سال‌های اخیر، با پژو 206 سهم قابل توجهی در بازار هاچ‌بک‌های اقتصادی داشته است و هرچند پژو 206 محبوبیت بالایی میان مشتریان دارد، اما ایران خودرو به فکر ارائه محصولی مدرن و کراس لوک بر پایه پلتفرم P200 نیز بوده است.

با گذشت 24 ساعت از رونمایی رسمی تی اف 21 همچنان این مینی کراس اوور جدید و سیگمنت B ایران خودرو ، بحث درباره این جایگزین رسمی پژو 206 ادامه دارد. خودرویی که رسما از شهریور آینده به بازار می آید.

در ادامه میتوانید عکس خودروی tf21 را مشاهده کنید:

خودروی اقتصادی TF۲۱
عکس خودروی tf21, خودروی اقتصادی ایران خودرو

خودرویی که مدیران ایران خودرو می گویند از اواسط بهمن ماه سال 1400 و با روی کار آمدن تیم مدیریتی جدید ایران خودرو در دستور کار قرار گرفته و همان خودرویی است که منطقی معاون وزیر صنعت وعده تولیدش در 1402 به عنوان یک خودروی ایرانی ارزان قیمت را داده بود

.رضایی منش، معاون تحقیقات، طراحی و تکوین محصولات ایران خودرو درباره TF21 می‌گوید:

«خودرو TF21 در کلاس سگمنت B و یک خودروی کراس لوک است. در حال حاضر، مباحث مربوط به طراحی دیتیل دیزاین این خودروی نهایی شده است و شهریور 1402 به مرحله صنعتی سازی و تولید انبوه خواهد رسید.»


اخبار بیشتر:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *