بلک ریوارد کیست ؟ +[همه چیز درباره گروه هکری ایرانی]

بلک ریوارد کیست ؟ یک گروه هکری ایرانی است. هدف این گروه رخنه به منابع اطلاعاتی دولت جمهوری اسلامی و آشکارسازی در مورد فعالیت‌های این حکومت است.

طبق اخبار جدیدی که منتشر شده است، این گروه به تازگی تمامی ایمیل‌ها و اسناد شرکت توسعه انرژی اتمی ایران را منتشر کردند. این گروه هکری ایرانی پیشتر در اقدامی اعتراضی وب‌سایت بنیاد مسکن را هک کردند. این گروه در پیام خود اعلام کرده‌اند که به سبک خودشان به مبارزه با رژیم ایران خواهند پرداخت.

آیا بلک ریوارد هکر با مفهوم بلاک ریوارد یکی است؟

بلاک ریوارد چیست

بلک ریوارد کیست

Black Reward
Black Reward بلک ریوارد هکر

از جمله حملات هکری این گروه علیه سامانه‌های جمهوری اسلامی عبارتند از:

  • هک ایمیل کارکنان دانشگاه الزهرا.
  • حمله سایبری به پرس تی‌وی و ارسال ایمیلی با عنوان «زن، زندگی، آزادی» به کارمندان و بخش‌های مختلف این رسانه دولتی ایرانی.
  • رخنه اطلاعاتی به شرکت مادر نیروگاه هسته‌ای بوشهر و انتشار اسناد و اطلاعاتی از جزئیات برنامه هسته‌ای ایران

صحبت های جنجالی سخنگوی دولت در جمع دانشجویان خواجه نصیر

این گروه در مهر ۱۴۰۱ سامانه داخلی ایمیل‌های شرکت تولید و توسعه انرژی اتمی ایران را در هک کرد و با انتشار تصویر یکی از مدارکی که از این هک به دست آورده بود، ۲۴ ساعت به مقام‌های جمهوری اسلامی فرصت داد تا تمام زندانیان سیاسی، عقیدتی، و معترضان را آزاد کنند.

بلک ریوارد هشدار داد در صورت آزاد نشدن زندانیان، اقدام به انتشار اسنادی خواهد کرد که در جریان هک سایت شرکت توسعه انرژی اتمی ایران به دست آورده‌است و این بر پروژه اتمی جمهوری اسلامی تأثیر خواهد گذاشت.

صحبت های جنجالی وزیر ارتباطات در رابطه با رفع فیلتر اینستاگرام

این گروه در روز شنبه ۳۰ مهرماه در پایان ضرب‌الاجل یک روزه خود به مقامات ایران، با انتشار پیام جدیدی در حساب تلگرام خود، ۵۰ گیگابایت از اسناد هک شده این شرکت از جمله اسناد قراردادها، پرداخت دستمزدها و ایمیل‌های رسمی را منتشر کرد.

سایت فیگار تنها اخبار فضای مجازی را بازنشر می‌دهد و جهت دهی نسبت به این اخبار ندارد.

اخبار بیشتر:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *