قیمت پژو پارس جدید ELX ؛ از مشخصات فنی تا عکس کابین [+تصویر]

قیمت پژو پارس جدید ELX ؛ ایران خودرو به صورت رسمی تصاویر و مشخصات پژو پارس ELX جدید را منتشر کرد. در ادامه همراه ما بمانید.

این خودرو نسبت به مدل های قبلی رنگ بندی های متنوع تری دارد و دسته راهنما و برف پاک کن هایش شبیه تارای اتوماتیک است. در ادامه میتوانید مشخصات فنی و قیمت پژو پارس ELX را تماشا کنید.

بیشتر بخوانید:

پژو پارس ELX جدید ؛ تصاویر، مشخصات فنی و امکانات اعلام شد [+عکس]

قیمت پژو پارس جدید ELX

  • پژو پارس جدید
قیمت پژو پارس جدید ELX
پژو پارس جدید, پژو پارس جدید ELX

پژو پارس جدید ELX

به گزارش منابع خبری:

گروه صنعتی ایران خودرو پس از گذشت چند ماه از آغاز عرضه پژو پارس ELX جدید، تصاویر رسمی این سدان آپشنال را منتشر کرد. در حال حاضر پژو پارس ELX جدید که به ELX سفارشی هم معروف است، قیمتی بیشتر از تارا دنده ای را در بازار آزاد دارد.

در طراحی داخلی ماشین هم برای اولین بار از نمایشگر لمسی استفاده شده . برای موتور این ماشین هم همان موتور تی یو 5 استفاده شده و تقریبا می شود گفت پژو پارس جدید هیچ تغییری ساختاری با مدل های قبلی ندارد!

در ادامه میتوانید عکس کابین پژو پارس ELX جدید را مشاهده کنید:

قیمت پژو پارس جدید ELX
عکس پژو پارس جدید ELX, قیمت پژو پارس ElX جدید

پژو پارس ELX جدید از لحاظ ظاهری نیز ارتقا پیدا کرده است. از وجوه تمایز این نسخه با سایر نسخه‌ها می‌توان به چراغ ترمز بالای شیشه عقب، چراغ‌های تیره و شیشه‌های دودی عقب اشاره کرد. طراحان برای کابین نیز ترکیب رنگ جدیدی را در نظر گرفته‌اند.

از تغییرات بخش داخلی می‌توان به دسته راهنما و برف پاک کن شبیه تارا اتوماتیک، غربیلک فرمان جدید و نمایشگر لمسی اشاره کرد که باعث شدند آن نمای قدیمی کابین از بین برود.

در ادامه میتوانید عکس پژو پارس جدید ELX را مشاهده کنید:

قیمت پژو پارس جدید ELX
عکس کابین پژو پارس ELX جدید, عکس پژو پارس جدید ELX

قیمت پژو پارس ElX جدید

در آبان ۱۴۰۱ قیمت مصوب پارس ELX جدید TU5 توسط ایران خودرو ۲۱۱ میلیون و ۳۱۸ هزار تومان اعلام شده است. همچنین در بازار آزاد این سدان اقتصادی آپشنال قیمتی حدود ۴۳۰ تا ۴۴۵ میلیون تومان را دارد. حال باید ببینیم که این حجم از استقبال برای پژو پارس ELX جدید باقی می ماند و یا قیمت این سدان در بازار آزاد کاهش پیدا می کند.


اخبار بیشتر:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *