زمان دقیق و لینک پخش زنده مراسم افتتاحیه جام جهانی 2022 قطر [+آدرس شبکه پخش زنده]

افتتاحیه جام جهانی ۲۰۲۲ قطر ؛ پس از مشخص شدن گروه تیم ملی قطر در جام جهانی ۲۰۲۲، زمان بازی اول این تیم با اکوادور مشخص شد.

این اولین تورنمنت بزرگی است که در کشور قطر برگزار خواهد شد و با توجه به تحریم‌های بسیار علیه کشور میزبان، سوالی که برای هواداران پیش آمده این است که چه کسی در مراسم افتتاحیه اجرا خواهد کرد، و مراسم افتتاحیه چه زمانی برگزار خواهد شد؟

افتتاحیه جام جهانی ۲۰۲۲ قطر

جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با حضور ۳۲ تیم در کشور قطر برگزار می‌شود تا قاره آسیا برای دومین بار میزبانی جام جهانی را تجربه کند. مراسم افتتاحیه در ورزشگاه ۶۰ هزار نفری ال‌بیت واقع در ۴۰ کیلومتری شمال دوحه برگزار می شود. استادیوم ال‌بیت که با نام چادرهای مورد استفاده عشایر نامگذاری و طراحی شده است، دورترین ورزشگاه از مرکز دوحه است و سقفی جمع شونده دارد.

بیشتر بخوانید:

پخش زنده افتتاحیه جام جهانی 2022 قطر بدون سانسور و رایگان

ارزش تیم های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر اعلام شد! [+عکس و جزئیات]

افتتاحیه جام جهانی ۲۰۲۲ قطر

زمان افتتاحیه جام جهانی

جشن بهترین گلزن تاریخ قطر در افتتاحیه جام جهانی؟ در دیدار افتتاحیه جام جهانی المعز علی به دنبال شکستن رکورد بهترین گلزن تاریخ قطر است و اکوادور نیز نمی‌خواهد روند کلین‌شیت‌های متوالی‌اش قطع شود.

قطر و اکوادور در شرایطی از ساعت ۱۹ روز یکشنبه، ۲۰ نوامبر در استادیوم البیت دیدار افتتاحیه جام جهانی ۲۰۲۲ را برگزار می‌کنند که اگر المعز علی بتواند برای میزبان گلزنی کند، ضمن تبدیل شدن به بهترین گلزن تاریخ قطر، به ۶ کلین‌شیت پیاپی اکوادور پایان می‌دهد.

المعز علی چهل‌ودومین گل ملی خود را ۹ نوامبر ۲۰۲۲ در پیروزی یک بر صفر مقابل آلبانی و در آخرین دیدار دوستانه قطر پیش از شروع جام جهانی در ماربه‌یا به ثمر رساند.

مهاجم تیم ملی قطر که ۴۲ گل خود را در ۸۵ بازی ملی به ثمر رسانده، از این حیث با منصور مفتاح هم‌تراز شد که از سال ۱۹۷۶ تا ۱۹۹۰ میلادی با ۸۱ بازی برای تیم ملی قطر ۴۲ گل ملی به ثمر رساند.

لینک پخش زنده مراسم افتتاحیه جام جهانی قطر 2022

افتتاحیه جام جهانی ۲۰۲۲ قطر
زمان افتتاحیه جام جهانی

تاریخ افتتاحیه جام جهانی 2022 قطر

به گزارش منابع خبری:

بیست‌ودومین دوره جام جهانی فوتبال از ساعت 19:30 روز 29 آبان و در ورزشگاه البیت شروع خواهد شد.

مطابق تقویم از پیش اعلام شده مسابقات، تاریخ و زمان بازی تیم های ملی قطر و اکوادور در مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ مشخص شد.

سایت فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) به‌صورت رسمی اعلام کرد که دیدار افتتاحیه جام جهانی 2022 قطر، یک روز زودتر و با دیدار تیم ملی این کشور مقابل اکوادور آغاز می‌شود. فدراسیون جهانی فوتبال تاریخ و زمان بازی قطر و اکوادور در افتتاحیه دور اول مسابقات مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را اعلام کرد.

لینک پخش زنده مراسم افتتاحیه جام جهانی 2022 قطر

در ادامه میتوانید استادیوم افتتاحیه جام جهانی قطر را مشاهده کنید:

افتتاحیه جام جهانی ۲۰۲۲ قطر
تاریخ افتتاحیه جام جهانی 2022 قطر

سایت فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) به‌صورت رسمی اعلام کرد که دیدار افتتاحیه جام جهانی 2022 قطر، یک روز زودتر و با دیدار تیم ملی این کشور مقابل اکوادور آغاز می‌شود. به این ترتیب، بیست‌ودومین دوره جام جهانی فوتبال از ساعت 19:30 روز 29 آبان و در ورزشگاه البیت شروع خواهد شد و مراسم افتتاحیه جام نیز پیش از این مسابقه برگزار می‌شود.

سوالات متداول:

مراسم افتتاحیه جام جهانی ۲۰۲۲ چه زمانی است؟

مراسم افتتاحیه قرار است یکشنبه ۲۰ نوامبر (۲۹ آبان) برگزار شود.

چه ساعتی برگزار خواهد شد؟

مراسم افتتاحیه ساعت ۱۴:۰۰ به وقت گرینویچ (۱۷:۳۰ به وقت ایران) آغاز خواهد شد.

کجا برگزار می‌شود؟

ورزشگاهی که قرار است میزبان این مراسم باشد، استادیوم ال‌بیت الخور است که حدود ۶۰۰۰۰ نفر ظرفیت دارد.

چه کسی قرار است اجرا کند؟

حضور جونگ کوک، خواننده BTS و ستاره کی‌پاپ، در مراسم افتتاحیه تایید شده است. ستاره‌های دیگر از جمله دوآ لیپا ادعاهایی مبنی بر حضورشان در قطر را رد کردند. شایعاتی هم در مورد اجرای شکیرا، خواننده ترانه معروف جام‌جهانی ۲۰۱۰ با نام Waka Waka، شنیده می‌شود اما هنوز این خبر تایید نشده است.


اخبار بیشتر:

مراسم افتتاحیه جام جهانی 2022 قطر


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *