تست تیزبینی: یک دو قلو و اشتباه! [+بهمراه جواب]

در تست تیزبینی دوقلوها ؛ فقط اگر نکته سنج و تیزبین باشید می توانید در عرض 5 ثانیه تست دو قلوها و اشتباه را حل کنید. با ما و تست هوش اشتباه و دوقلو ها بمانید..

در تست تیزبینی دوقلوها

اشتباه را در این صحنه پیدا کنید و ثابت کنید که نابغه هستید. همان طور که اشاره شد برای انجام آزمون خطای دوقلوها فقط 5 ثانیه فرصت دارید.

بیشتر بخوانید:

انواع تست هوش به صورت یکجا [بهمراه جواب]

در تست تیزبینی دوقلوها

  • تست تیزبینی جدید
در تست تیزبینی دوقلوها
تست تیزبینی جدید

تست تیزبینی تصویری

چالش های تصویری امروز توانسته اند جایگاه خود را در میان علاقمندان باز کنند. این چالش ها هم مخاطبان را سرگرم کرده و هم زمینه را برای افزایش فعالیت های مغز فراهم می کند. این بازی ها به شما امکان می دهد حافظه را بهبود ببخشید و در این فرآیند ذهن خود را از تمام مشکلات روزانه که معمولاً در زندگی یک فرد ایجاد می شود پاک کنید.

در ادامه میتوانید عکس تست تیزبینی دوقلوها را مشاهده کنید:

در تست تیزبینی دوقلوها
تست تیزبینی تصویری

تصویر آزمون خطای دوقلوها را به مدت 5 ثانیه مشاهده کنید و با توجه به معیارهای خود، آنالیز کنید که خطا چیست. اگر می خواهید  رکورد جدیدی را بشکنید، توصیه می کنیم تمام جزئیات را ببینید و تا آنجا که ممکن است تمرکز کنید تا بر چالش تصویری گیج کننده غلبه کنید.

.

.

تست هوش: کدام کودک موش را در مدرسه رها کرده است؟! [+عکس]

.

.

پاسخ تست تیزبینی

یک بار دیگر به صحنه نگاه کنید و به آینه نگاه کنید. تصویری در آینه دیده نمیشود. توجه داشته باشید که مرد جوان در صحنه در واقع یک خون آشام است. به دندان های نیش، صورت سفید و لب های سفید او نگاه کنید. بدون شک اشتباهی که کمتر کسی متوجه آن شده است.

در تست تیزبینی دوقلوها
تست تیزبینی جدید

تست هوش بیشتر:

تست هوش به همراه جواب


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *