شبکه گالا هک شد ؛ سقوط 30درصدی قیمت توکن گالا گیمز! [+عکس]

گالا گیمز پس از ترس اشتباه اعضای شبکه به‌دلیل انتشار اخباری مبنی بر هک شبکه گالا یا «راگ پول چند میلیارد دلاری»، آن‌ها را به آرامش دعوت کرد.

هک شبکه گالا

اگ پول (Rug Pull) در دنیای رمزارزها به نوعی اسکم اشاره دارد که طی آن، توسعه‌دهندگان یک پروژه به‌صورت ناگهانی اقدام به فروش و از بین بردن نقدینگی موجود و ترک شبکه می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

ریال دیجیتال در راه است ؛ بانک مرکزی «ریال دیجیتال» منتشر می‌کند! [+جزئیات]

هک شبکه گالا

  • هک گالا
هک شبکه گالا
هک گالا, ماجرای هک شبکه گالا, شبکه گالا هک شد

شبکه گالا هک شد ؟!

به گزارش منابع خبری:

هک گالا و بحث پیرامون آن در تاریخ ۱۳ آبان شکل گرفت. زمانی که صرافی ارز دیجیتال بایننس روز پنج‌شنبه اعلان کرد که توکن GALA را از فهرست ارزهای معاملاتی خود خارج می‌کند.

در ابتدا به‌دلیل مینت (تولید یا ضرب توکن / Mint) 2 میلیارد دلار توکن گالا توسط یک آدرس کیف پول بدون داشتن موجودی یا واریز پول به‌وجود آمد که هشدار آن توسط کمپانی حوزه امنیت بلاک چین، پِک‌شیلد (PeckShield)، در 3 نوامبر (12 آبان) صادر شد.

در ادامه میتوانید عکس شبکه گالا را مشاهده کنید:

هک شبکه گالا
هک گالا, ماجرای هک شبکه گالا, شبکه گالا هک شد

طبق آمار پلتفرم کوین‌گِکو (CoinGecko)، ترس‌ها از این عملیات غیرعادی و نشانه‌هایی مبنی بر هک شبکه گالا یا یک راگ پول (Rug Pull)، موجب شد در 3 نوامبر (12 آبان) قیمت این توکن با گذشت تنها 130 ساعت از 0.0394 دلار به 0.0293 دلار یک ریزش 25.6 درصدی داشته باشد.

پس از این اتفاقات تیم گالا گیمر در توییتر خود به اتفاقات رخ داده واکنش نشان داد و اعلان کرد که هیچ گونه هک یا راگ پولی در پروژه گالا گیمز رخ نداده است. متن توییت به این شکل است. «به روزسانی وضعیت برای همه کاربران – احساسات منفی و فاد زیادی نسبت به توکن GALA شکل گرفته است… بسیاری از کاربران در مورد هک یا راگ پول صحبت می‌کنند. اما در واقعیت هیچکدام از آن‌ها موضوعیت ندارد.»


اخبار بیشتر:

ماجرای هک شبکه گالا


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *