غلامرضا سلیمانی شاعر و ترانه‌سرا درگذشت [+عکس و علت فوت]

درگذشت غلامرضا سلیمانی ؛ مراسم تشییع آن مرحوم فردا سه شنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۱ در حوزه هنری برگزار شده و در قطعه هنرمندان بهشت زهرا آرام خواهد گرفت.

درگذشت غلامرضا سلیمانی

طی روزهای گذشته جمعی از شاعران از جمله علی داودی، سیدوحید سمنانی، غلامحسین نژاد، عباس محمدی کلهر، مبین اردستانی، سیروس مرادی با حضور در بیمارستان از این شاعر عیادت کردند.

بیشتر بخوانید:

مهوش خرمی پور مترجم کتابسرای تندیس درگذشت [+عکس و بیوگرافی]

درگذشت غلامرضا سلیمانی

  • غلامرضا سلیمانی درگذشت
درگذشت غلامرضا سلیمانی
غلامرضا سلیمانی درگذشت, درگذشت غلامرضا سلیمانی شاع

درگذشت غلامرضا سلیمانی شاعر

عباس محمدی گفت:

آیین تشییع و و داع با مرحوم غلامرضا سلیمانی با حضور خانواده آن مرحوم و جمعی از هنرمندان ساعت ۱۰ سه‌شنبه ۱۶ مرداد ماه در حوزه هنری برگزار و سپس در قطعه هنرمندان بهشت زهرا به خاک سپرده می شود.

غلامرضا سلیمانی از شاعران و ترانه سرایان کشورمان که مدتی بود به دلیل ابتلا به بیماری کبد در بخش ICU بیمارستان حضرت رسول اکرم(ص) بستری بود، امروز دارفانی را وداع گفت.

در ادامه میتوانید عکس غلامرضا سلیمانی شاعر را مشاهده کنید:

درگذشت غلامرضا سلیمانی
غلامرضا سلیمانی درگذشت, درگذشت غلامرضا سلیمانی شاع

او از شاگردان آقای خلیل عمرانی و از اعضای انجمن نسل مروارید بود. در آن زمان که جشنواره‌ها و کنگره‌های فراوانی در زمینه دفاع مقدس و مفاهیم ارزشی برگزار می‌شد آقای سلیمانی را بارها دیده بودم. درگذشت او ضایعه‌ای برای فضای ادبی کشور است.

محمد مهدی دادمان، رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی و عباس محمدی، مدیر مرکز آفرینش‌های ادبی حوزه هنری با صدور پیام‌هایی درگذشت این شاعر گرانقدر را به جامعه ادبی کشور و خانواده‌ محترم ایشان به‌ویژه همسرش فاطمه طارمی تسلیت گفتند.


اخبار بیشتر:

بیوگرافی غلامرضا سلیمانی


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *