همسر علیرضا نیکبخت تغییر چهره داد و چادری شد + [ویدیو جدید از مونا نیکبخت]

در پی تب دیده شدن در فضای مجازی، مونا نیکبخت همسر علیرضا نیکبخت تغییر چهره داد و ویدیویی از چادری شدن خود در صفحه مجازی به اشتراک گذاشت.

تغییر چهره همسر علیرضا نیکبخت بحث داغ امروز است. افراد مشهور برای خودنمایی و جذب فالور زیاد دست به هر اقدامی می‌زنند. نیکبخت و همسرش هم از این امر مستثنی نبوده و نیستند. چرا که مدت هاست با ایجاد حواشی جنجالی برای خودشان سعی می کنند در صدر اخبار داغ فضای مجازی قرار بگیرند.

همسر علیرضا نیکبخت تغییر چهره داد و چادری شد

ویدیو جدید از مونا نیکبخت

چادری شدن مونا نیکبخت
چادری شدن مونا نیکبخت

در راستای خودنمایی و شهرت در فضای مجازی، ویدیوی چادری شدن مونا نیکبخت و انتشار آن در صفحه مجازی، مخاطبین پیجش را شوکه کرده است.


بیشتر بخوانید:


او در ویدیو نشان می‌دهد که کاملا محجبه شده و چادر به سر دارد. حال باید دید که این تغییر پوشش همیشگی است یا که خیر؟

ویدیوی تغییر چهره همسر علیرضا نیکبخت

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار همسر علیرضا نیکبخت تغییر چهره داد سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *