ژست خاص و عاشقانه الهام چرخنده و همسرش در مکان مذهبی +[عکس]

ژست خاص و عاشقانه الهام چرخنده و همسرش در مکان مذهبی باعث جلب توجه کاربران رسانه ای در فضای مجازی شد. در ادامه با جزئیات این خبر همراه ما باشید.

الهام چرخنده عکسی عاشقانه را با سبک و سیاق جدید به همراه همسر جدیدش منتشر کرد. در ادامه با جزئیات این عکس همراه ما باشید.

ژست خاص و عاشقانه الهام چرخنده و همسرش در مکان مذهبی

ژست عاشقانه الهام چرخنده

ژست عاشقانه الهام چرخنده
ژست عاشقانه الهام چرخنده

الهام چرخنده بازیگر مطرح و سرشناسی که مدتی است به علت تغییر حجابش بسیار جنجالی شده در اینستاگرامش عکسی عاشقانه با همسرش را منتشر کرد.


بیشتر بخوانید:


الهام چرخنده (زادهٔ ۴ تیر ۱۳۵۷) بازیگر و مستندساز ایرانی است.

وی در کاشان و در یک خانواده سنتی با اصالت بختیاری از طایفه هفت لنگ متولد شد. الهام چرخنده در شهریور ماه 1396 ازدواج سوم خود با یک روحانی به نام سید محمد درویشی را رسانه ای کرد. الهام چرخنده از آن زمان بخاطر شغل همسرش ساکن کربلای عراق است.

او فعالیت خود را از سال ۱۳۷۵ با بازیگری در فیلم عروسی مهتاب آغاز کرد. چرخنده پیش‌تر به عنوان ترانه‌سرا و خواننده نیز سابقه کاری داشته و یک آلبوم موسیقی نیز ضبط کرده‌است.

الهام چرخنده و همسرش

چرخنده و همسر سابقش در دههٔ ۱۳۸۰ مجری برنامه ستاره مهاجر در شبکه ماهواره‌ای مهاجر بودند که برنامه‌ای به سبک امریکن آیدل بود.

الهام چرخنده با بازی در سریال آوای باران بسیار شناخته شد. الهام چرخنده از همسر اولش طلاق گرفته است. همسر سابق الهام چرخنده فرشید نوابی است.

مردادماه سال 96 بود که پسر الهام چرخنده با انتشار عکسی خبر از ازدواج مجدد مادرش داد .

اما این خبر در حد همان پست باقی ماند و دیگر خبری از ماجرای ازدواج مجدد الهام چرخنده نبود تا اینکه خانم بازیگر با انتشار پستی ماجرای ازدواجش را تایید کرد.

عکس عاشقانه الهام چرخنده و همسرش

عکس عاشقانه الهام چرخنده و همسرش
عکس عاشقانه الهام چرخنده و همسرش

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار ژست خاص و عاشقانه الهام چرخنده و همسرش در مکان مذهبی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *