شبیه سازی چهره جذاب‌ترین زنان جهان توسط هوش مصنوعی [+تصاویر]

به تازگی، هوش مصنوعی حواشی زیادی را به دنبال داشته که روز گذشته نیز تصاویر شبیه سازی چهره زنان جهان توسط هوش مصنوعی به انتشار رسید و جنجال آفرید.

پس از اینکه هوش مصنوعی، چهره زنان کشور های مختلف از نظر هوش مصنوعی را در تصاویر مختلف به انتشار رساند که برخی از آن‌ها در خبرگزاری‌ها هوش مصنوعی و تصویر زنان دنیا را نشان می‌داد. یک هنرمند 20 ساله به نام الکسا دست به خلق عکس های زنان کشورهای متفاوت زد که در فضای مجازی پربازدید شد.

بیشتر بخوانید:

اگر بیلی آیلیش بندری بخواند + ویدیوی شبیه سازی شده توسط هوش مصنوعی

 شبیه سازی چهره زنان جهان توسط هوش مصنوعی

چهره زنان کشور های مختلف از نظر هوش مصنوعی

تصویر هوش مصنوعی از زنان مختلف جهان
هوش مصنوعی و تصویر زنان دنیا

یک هنرمند 20 ساله به‌نام الکسا دست به خلق تصاویر هوش مصنوعی از زنان کشورهای مختلف جهان زده و آن را در فضای مجازی نشر داده است. ایده این هنرمند جوان نیز مانند بسیاری از ایده‌های دیگر از این تکنولوژی درنوع خود جالب است.

بیشتر بخوانید:

ویدیویی جالب ؛ تبدیل غذاها با هوش مصنوعی به شکل یک انسان

الکسا به BuzzFeed گفت:

من می‌خواستم هوش مصنوعی را آزمایش کنم و ببینم که آیا می‌تواند نه تنها ویژگی‌های افراد مختلف در سراسر جهان، بلکه فرهنگ‌ها را نیز تشخیص دهد – که این کار را انجام داد. مثالش همان کلاه گاوچرانی روی سر زنی است که تصور می‌شود از ایالات متحده است.
با استفاده از فضای ابری با رمز گذاری، NFT و Web3، من همیشه در جستجوی فناوری‌های پیشگامانه جدیدی هستم که روش زندگی مان را تغییر می‌دهند. من برای اولین بار پس از در دسترس قرار گرفتن ChatGPT برای عموم مجذوب هوش مصنوعی شدم و من نیز هنرمندی در عرصه NFT بودم. وقتی فهمیدم می‌توانیم از هوش مصنوعی برای خلق هنر استفاده کنیم، متحیر شدم.

عکس های زنان کشورهای متفاوت

در ادامه می‌توانید چهره زنان کشور های مختلف از نظر هوش مصنوعی را ببینید:

تصویر هوش مصنوعی از زنان مختلف جهان
هوش مصنوعی و تصویر زنان دنیا, شبیه سازی چهره زنان جهان توسط هوش مصنوعی

هوش مصنوعی با به تصویر کشیدن شکل سه بعدی تمام بدن، طیفی از زنان خوش اندام را با تغییرات جزئی بر اساس کشور مبداشان نشان داده است. جالب اینجاست که به نظر می‌رسد ترجیح میدجرنی ظاهر طبیعی زنان است، زیرا در بیشتر تصاویر تولید شده از زیباترین زنان دنیا توسط این فناوری، آن‌ها حداقل آرایش و جواهرات را دارند.

علاقه مندان هوش مصنوعی بر این باوراند که این فناوری به سرعت در حال تغییر صنعت مد است. از طراحی گرفته تا بازاریابی و فروش، هوش مصنوعی همه چیز را تحت تاثیر قرار می‌دهد و فرصت های جدیدی را به مشاغل ارائه می‌دهد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *