ببینید: اتفاقی عجیب و غیر منتظره در کنسرت امید حاجیلی! +[فیلم]

کنسرت دیشب امید حاجیلی در سالن نمایشگاه برج میلاد با اتفاقی همراه بود. سیستم صوتی این سالن دچار اختلال شد و بصورت کامل خاموش شد!

اواسط سانس دو کنسرت دیشب امید حاجیلی، سیستم صوتی سالن میلاد نمایشگاه به یک باره دچار اختلال شد و بصورت کاملا خاموش شد. در ادامه مطلب با خبر حادثه در کنسرت امید حاجیلی همراه ما بمانید.

کنسرت دیشب امید حاجیلی

  • حادثه کنسرت امید حاجیلی

اواسط سانس دو کنسرت دیشب امید حاجیلی، سیستم صوتی سالن میلاد نمایشگاه به یک باره دچار اختلال شد و بصورت کامل خاموش شد. حاجیلی در این لحظه به ضوخی رو به دوستدارانش گفت:

«انرژی شما به قدری بالا بود که سیستم صوتی ترکید!» این مشکل پس از دقایقی حل و کنسرت با انرژی بالای حاجیلی و گروهش تا انتها برگزار شد. در ادامه می‌توانید فیلم حادثه در کنسرت امید حاجیلی را مشاهده کنید:

بیوگرافی امید حاجیلی

امید حاجیلی متولد 2 مهر 1362 در تهران، خواننده است. فارغ التحصیل فوق لیسانس موسیقی از دانشگاه هنر و دکترای افتخاری آهنگسازی می باشد که از نوازندگی ساز شروع کرد و سابقه تدریس در دانشگاه هم دارد. قد او 191 سانتی متر می باشد. اصالتا اهل تبریز بوده و پدرش بازنشسته نیروی انتظامی و از علاقمندان موسیقی ترکی می باشد، برادر بزرگتر اش نیز از نوازندگان ساز سنتور بود. از سال 1371 که 9 ساله بود نوازندگی پیانو را با حضور در کلاس های خصوصی آغاز کرد تا اینکه در 11 سالگی وارد هنرستان موسیقی شد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *