تئاتر تنهاتر از مسیح ؛ آغاز نمایش میدانی تنهاتر از مسیح در بوستان ولایت تهران +[عکس]

اجرای تئاتر تنهاتر از مسیح در بوستان ولایت تهران. اجرای نمایش میدانی تنهاتر از مسیح از چهارشنبه ۲۶ مرداد در بوستان ولایت. در ادامه مطلب همراه فیگار باشید.

فصل سوم نمایش بزرگ میدانی تنهاتر از مسیح به تهیه‌کنندگی و کارگردانی علی اسماعیلی از روز چهارشنبه (۲۶ مرداد) در بوستان ولایت اجرای خود را آغاز می‌کند.

تئاتر تنهاتر از مسیح

آغاز نمایش میدانی تنهاتر از مسیح در بوستان ولایت تهران +[عکس]

نمایش میدانی تنهاتر از مسیح
نمایش میدانی تنهاتر از مسیح

«تنهاتر از مسیح» سبکی از روضه خوانی هنری با محوریت مصائب خاندان عصمت و طهارات در واقعه عاشورا است که به مدت ۳۰ شب و در دوسانس ۲۰ و ۲۲ در بوستان ولایت اجرا می‌شود. این نمایش آئینی که گفته می‌شود در سال های گذشته با استقبال مردم همراه شده بود، امسال نیز با سبکی متفاوت نسبت به اجراهای قبل، میزبان مخاطبین است.

بیشتر بخوانید:

تئاتر تنهاتر از مسیح

نمایش میدانی تنهاتر از مسیح
نمایش میدانی تنهاتر از مسیح

علاقه‌مندان می‌توانند از امروز برای تهیه و رزرو بلیط خود به سامانه namaticket.ir مراجعه نمایند. «تنهاتر از مسیح» تازه‌ترین اثر سازمان هنری رسانه‌ای اوج است که به همت موسسه هنری رسانه‌ای سیمای ققنوس روی صحنه خواهد رفت. سایر عوامل این نمایش عبارتند از: تهیه کننده و کارگردان: علی اسماعیلی، مجری طرح: امیر حسین طهرانی، طراح صحنه و دکور: مرتضی پورحیدری، طراح نور: عباس رحمانی‌پور، مدیر تولید: داود طامهری، طراح جلوه‌های ویژه میدانی: یاسر یارمحمدی.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار تئاتر تنهاتر از مسیح سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *