بهترین دکوراسیون سبک کیچ در سال جدید [دکوراسیون سبک کیچ ترند سال 1402]

فهرستی از بهترین دکوراسیون سبک کیچ در سال جدید (Kitsch) تهیه شده است. در این سبک ترکیب عناصر و تکه‌های هر پازل باید متناسب با شخصیت و سلیقه افراد باشد.

دکوراسیون سبک کیچ ترند سال 1402

دکوراسیون داخلی فقط به خانه‌ها و آپارتمان‌ها محدود نمی‌شود؛ بیشتر سبک‌های دکوراسیون را می‌توان برای فروشگاه‌ها و سایر مشاغل نیز استفاده کرد. در این مقاله همه چیز را در مورد بهترین دکوراسیون های سبک کیچ به شما خواهیم گفت.

کیچ یک کلمه آلمانی به معنی پر زرق و برق، چشم پرکن، آبکی و پرطمطراق است که عموماً برای توصیف اشیایی به کار می‌رود که از نظر برخی بسیار هنرمندانه هستند و از نظر برخی صرفا معمولی و ساده است. کلمه Kitsch تقریباً به انگلیسی “Tacky” ترجمه می‌شود. از نظر برخی «کیچ» چیزی جز اثری ساده و ناشی از بد سلیقگی نیست.

واژه کیچ در قلمرو هنر به معنای آثار تکراری، تقلیدی و قابل دسترس است که با ویژگی‌هایی نظیر تکرار امر آشنا، تکثر، تقلید، بهره‌گیری از عواطف کاذب، به جای تعقل و دور بودن از ایده همراه است. در بیشتر موارد، سبک کیچ اصول معمول دکوراسیون داخلی از قبیل: تعادل، اعتدال و هماهنگی را نادیده می‌گیرد. در عوض، این سبک تماماً در مورد ترکیب عناصر تا حد امکان، بدون برنامه ریزی یا سازماندهی قبلی است. دکوراسیون مدرن سبک کیچ در سال 1402 به چه صورت است؟

مقالات مکمل:

جدیدترین و بهترین دکوراسیون اتاق کودک ۲۰۲۳ + [دکورهای ترند سال جدید]

جدیدترین و بهترین دکوراسیون پذیرایی ۲۰۲۳ + [دکورهای ترند سال جدید]

بهترین دکوراسیون سبک کیچ در سال جدید

بهترین دکوراسیون سبک کیچ در سال جدید
بهترین دکوراسیون سبک کیچ در سال جدید

در دکوراسیون های جدید سبک کیچ در سال 1402 به طور خلاصه، تنها قانون این است که هر چیزی را که دوست دارید بگنجانید. شما باید تمایل داشته باشید که خلاقیت خود را کشف کنید، بدون محدودیت یا محدودیت!

نحوه ایجاد جدیدترین دکوراسیون سبک کیچ :

دکور کیچ که چشم نواز و پر انرژی است، بیشتر در فروشگاه‌ها و مغازه‌ها کاربرد دارد تا در خانه‌ها. در این نوشتار، ضمن معرفی بهترین دکوراسیون داخلی خانه، دکوراسیون سبک کیچ ترند سال 1402 مناسب محل کار نیز نشان داده شده است.

یازی به گفتن نیست که کیچ نقطه مقابل مینیمالیسم است، بنابراین در طراحی دکوراسیون سبک کیچ 1402 می‌توانید جسارت به خرج داده و هرچه را که توجه شما را جلب کرد، در طراحی‌تان به کار ببرید.

در طراحی بهترین دکوراسیون سبک کیچ 2023 منطق جایی ندارد و خلاقیت مهم‌ترین نکته است. به یاد داشته باشید که نیازی نیست دکوراسیون کیچ شما دائمی باشد؛ می‌توانید به سادگی در زمان‌های مختلف آن را به هر شکلی که لازم است تغییر دهید.

با ترکیب رنگ‌های شاد و متنوع، اشیا و لوازم جانبی کاربردی و یا زینتی، جاسازی آن‌ها در هر گوشه و کنار فضای داخلی خانه، می‌توانید بهترین دکوراسیون سبک کیچ 1402 را پیاده سازی کنید. در ادامه با نحوه پیاده سازی بهترین دکوراسیون سبک کیچ در سال جدید آشنا شوید.

طیف کاملی از رنگ‌های مختلف را ترکیب کنید

بهترین دکوراسیون های سبک کیچ
بهترین دکوراسیون های سبک کیچ

اگر می‌خواهید دکوراسیونی به سبک کیچ اصیل ایجاد کنید، استفاده از طیف گسترده‌ای از رنگ‌های روشن برای دستیابی به دکوراسیون مدرن سبک کیچ در سال 1402 مهم است. در حالی که محبوب‌ترین رنگ‌ها زرد، سرخابی، فوشیا، فیروزه‌ای، سبز روشن و بنفش هستند، می‌توانید از رنگ‌های دیگر نیز استفاده کنید.

رنگ قرمز پرشین (Viva Magenta) نیز در سال 2023 ترند است. حتی می‌توانید از ترکیبی از رنگ‌های پاستلی و رنگ‌های قوی استفاده کنید یا طیفی از رنگ‌های مات را با سایه‌های روشن‌تر ترکیب کنید. در دکوراسیون سبک کیچ 1402 واقعا هیچ قانونی وجود ندارد و هرچه را دوست دارید استفاده کنید.

علاوه بر رنگ، می‌توانید از بافت‌های متنوع نیز برای دستیابی به نتایج منحصر به فردتر و اصلی‌تر استفاده کنید و ظاهری متفاوت را ایجاد کنید. ترکیب بافت و مواد مختلف در افزایش جذابیت ظاهری دکور خانه نیز موثر است.

لوازم جانبی متنوع را ترکیب کنید

بهترین دکوراسیون سبک کیچ 2023
بهترین دکوراسیون سبک کیچ 2023

در طراحی بهترین دکوراسیون سبک کیچ 1402 ضمن ترکیب رنگ، بافت و لوازم جانبی، می‌توانید خود لوازم جانبی را به سبک کیچ تغییر دهید. مثلا روکش مبل‌ها می‌توانند بدون هیچ نظم خاصی رنگارنگ باشند. یا از زیراندازی با بافت و رنگ ترکیبی استفاده کنید. وقتی صحبت از اقلام مکمل و لوازم جانبی می‌شود، خود را به عناصر تزئینی معمولی محدود نکنید.

می توانید از انواع اشیاء عجیب و غریب، اسباب بازی‌ها و سایر لوازم استفاده کنید. اگر در مورد عناصری که باید انتخاب کنید شک دارید، سعی کنید از مواردی استفاده کنید که منعکس کننده یک موضوع خاص هستند.

استفاده از نماد پنهانی مانند گنج یابی

بهترین دکوراسیون سبک کیچ در سال جدید
بهترین دکوراسیون سبک کیچ در سال جدید

زمانی که سراغ بهترین دکوراسیون سبک کیچ در سال جدید می‌روید، مطمئنا پیگیر یک الگوی خاص نباشید. جدیدترین دکوراسیون سبک کیچ می‌تواند تقریباً مانند یک گنج یابی برای بازدیدکنندگان کنجکاو باشد.

به عنوان مثال، می‌توانید آیتم‌های «پنهان» را بگنجانید، که اگر پیدا شوند، معنای مخفی را آشکار می‌کنند. در این طراحی برخی از افراد عناصر مربوط به کتاب یا فیلم مورد علاقه خود را نمایش می‌دهند. این‌ها می‌تواند شامل هر چیزی باشد، از نقل قول گرفته تا اشیا! مثلا در صورتی که از یک چوب جادو در دکور خود استفاده کنید، مهمان شما حتما یاد هری‌پاتر افتاده و متوجه علاقه شما به این سریال می‌شود.

سقف را تزئین کنید

دکوراسیون های جدید سبک کیچ در سال 1402
دکوراسیون های جدید سبک کیچ در سال 1402

یکی از نمونه‌های بهترین دکوراسیون سبک کیچ در سال جدید کافه یونیکورن در بانکوک تایلند است. مالکان از رنگین کمانی از رنگ‌ها، زرق و برق و صدها عنصر الهام گرفته از تکشاخ برای ایجاد این دکور باورنکردنی استفاده کرده‌اند. این یک موفقیت فوری، مناسب هم برای بزرگسالان و هم برای کودکان بوده است. به طور خلاصه، طرفداران دیوانه این ظاهر هستند.

فضای خالی در این کافه غیر معمول جایی ندارد. هر اینچ این فضا تزئین شده است؛ از کف تا سقف، که با رنگین کمانی از اسپری رنگ، تک شاخ‌های آویزان و اسب‌های بالدار پوشانده شده است. بنابراین، اگر می‌خواهید دکور کیچ را پیاده سازی کنید، نباید سقف را فراموش کنید. به هر کجا که نگاه کنید، باید آیتم‌های جدید و جالبی برای کاوش پیدا کنید.

می‌توانید از هر چیزی استفاده کنید. از اسپری رنگ گرفته تا کاغذ دیواری و حتی رنگ تخته گچی، که به شما این امکان را می‌دهد تا هر زمان که خواستید، دکوراسیون خود را بکشید، پاک کنید و دوباره انجام دهید. از طرف دیگر، می‌توانید سقف خود را به بخش‌های مختلف تقسیم کنید و از همه این تکنیک‌ها به طور همزمان استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین دکوراسیون سبک کیچ در سال جدید سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *