ویدئو: اولین برخورد پهباد آمریکایی با جنگنده روسی !

اولین برخورد پهباد آمریکایی با جنگنده روسی در دو روز گذشته، باعث شده تا رابطه‌ی میان آمریکا و روسیه شکر آب بشود و در ادامه ویدئوی این برخورد را ببینید.

در دو روز گذشته که ویدیوی برخورد جنگنده روسی و آمریکایی در فضای مجازی سروصدای زیادی برپا کرده است، نشان می‌دهد که دوباره رابطه‌ی میان این دو کشور، بد شده و امکان جنگ بین پهپاد آمریکایی و روسی در آینده‌ نیز وجود دارد.

بیشتر بخوانید:

اولین پرواز پهپاد شاهد 149

اولین برخورد پهباد آمریکایی با جنگنده روسی

روز گذشته، ارتش روسیه با انتشار ویدئوهایی مختلف، از همراهی و برخورد دو فروند سوخوی روسی به همراه یک پهپاد آمریکایی که در حال سرنگونی است را منتشر کرد و مدعی شده که هیچ برخورد یا شلیکی از سوی جنگنده‌های روسی برای سرنگونی این پهپاد صورت نگرفته است.

پس از آن، آمریکا مدعی شده که این فروند سقوط کرده و انتشار یک ویدیوی جدید از سوی پنتاگون، دلیل سقوط پهپاد آمریکایی را مشخص کرده است.

در ادامه می‌توانید جنگ بین پهپاد آمریکایی و روسی را ببینید:

جنگ بین پهپاد آمریکایی و روسی

پنتاگون پس از انتشار ویدئویی از ارتش روسیه، فیلمی را که لحظات پایانی سرنگونی پهپاد خود منتشر کرده که در آن سوخوی روسی درست در لحظه عبور از کنار پهپاد آمریکایی بخشی از محفظه سوخت خود را روی این پهپاد خالی می‌کند.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *