عکس : چهره جدید مه لقا باقری در سال 1402

اخیرا حواشی در مورد پیری زود رس شیلا خداداد در رسانه ها دست به دست میشود که سر صدای زیادی را توسط کاربران ایجاد کرده است.

به تازگی تصویری در مورد تغییر چهره مه لقا باقری در فضای مجازی پخش شده که حواشی‌های زیادی را ایجاد کرده است. عکس مه لقا باقری با فیس جدیدش جزء پر‌بازدید‌ترین تصاویر در شبکه‌های مجازی می‌باشد. در ادامه تصویری از تغییر قیافه مه لقا باقری مشاهده خواهید کرد.

چهره جدید مه لقا باقری

مه لقا باقری بازیگر سینما و تئاتر و تلویزیون ایران است. مه لقا باقری همسر جواد عزتی است. مه لقا باقری در سریال زخم کاری به همراه همسرش بازی کرده است. مه لقا باقری در بسیاری از سریال های تلویزیونی نیز ایفای نقش کرده است. مه لقا باقری به تازگی از رنگ موی جدیدش رونمایی کرده است که بسیار جنجالی شده است.

مه لقا باقری در سال 1384 با سریال حوض فیروزه لاله صبوری جلوی دوربین رفت و در سال 1385 با سریال باغ مظفر مهران مدیری شناخته شد. اوج شهرت این بازیگر را می‌توان سریال قهوه تلخ مهران مدیری و دورهمی در نقش همسر قیمت دانست.

در ادامه می‌توانید مه لقا باقری با فیس جدیدش را ببینید:

چهره جدید مه لقا باقری
تغییر قیافه مه لقا باقری

تغییر قیافه مه لقا باقری

جواد عزتی بعد از گرفتن دیپلم تئاتر از هنرستان سوره خواست که تمرین کند و بیش تر خودش را محک بزند، یکی از پاتوق های جواد دانشگاه سوره بود و همان جا با همسرش مه لقا باقری آشنا شد و در پایان نامه اش بازی کرد. آشنایی و همکاری این دو در نهایت به ازدواج ختم شد.

جواد عزتی و مه لقا باقری سال 84 با هم آشنا شدند و ازدواج کردند جواد عزتی بیستمین روز از دی ماه سال 1360 متولد شد و همسرش مه لقا باقری هم متولد خردادماه سال 60 است و این زوج هنرمند چندماه با هم اختلاف سنی دارند.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *