فیلم طوفان شاهین ؛ جدالی حاشیه بر انگیز در کائنات !

طوفان شاهین از ساحل ایران فاصله و به طرف عمان می‌رود. قرار است این طوفان به کجا برود و تا کجا ادامه داشته باشد؟ با نوشتار فیلم طوفان شاهین با فیگار بمانید.

بلوچستان و هرمزگان زیر سایه طوفان شاهین بر فراز عمان بال گشود. این تیتری است که خیلی از خبرگزاری‌ها در حال حاضر به آن اشاره کرده‌اند. ماجرا از چه قرار است و چه قرار است این طوفان سر از کجا در بیاورد؟ در ادامه با نوشتار طوفان شاهین فیلم همراه ما بمانید تا علاوه بر اطلاعاتی از این صوفان فایل دانلود فیلم طوفان شاهین را در اختیار شما بگذاریم.

فیلم طوفان شاهین

جدالی حاشیه بر انگیز در کائنات !

فیلم طوفان شاهین, دانلود فیلم طوفان شاهین, طوفان شاهین فیلم, طوفان حاره‌ای شاهین, توفان حاره ای شاهین
دانلود فیلم طوفان شاهین, طوفان شاهین فیلم, طوفان حاره‌ای شاهین, توفان حاره ای شاهین

زبانه‌های طوفان حاره‌ای شاهین از ساعت 11 دیشب به تدریج به لیردف در شرق جاسک رسیده و وزش باد شدید در این منطقه آغاز شده است. گویا طوفان حاره ای شاهین تا فردا در منطقه فعال است و این سامانه دوشنبه از کشور خارج می‌شود.

توفان حاره ای شاهین که روز شنبه باعث باد و بارندگی در بخش هایی از جنوب ایران شد اکنون از سواحل این کشور فاصله گرفته و انتظار می‌رود به سوی عمان تغییر مسیر دهد.

بیشتر بخوانید:

طوفان حاره‌ای شاهین

فیلم طوفان شاهین, دانلود فیلم طوفان شاهین, طوفان شاهین فیلم, طوفان حاره‌ای شاهین, توفان حاره ای شاهین
دانلود فیلم طوفان شاهین, طوفان شاهین فیلم, طوفان حاره‌ای شاهین, توفان حاره ای شاهین

با توجه به هشدار سطح قرمز سازمان هواشناسی در روز جمعه مبنی بر نزدیک شدن طوفان چرخنده حاره‌ای طی امروز و فردا و ناپایداری جوی متأثر از این طوفان و پیش‌بینی وقوع رگبار، رعدوبرق و وزش باد شدید در مناطق جنوبی استان سیستان و بلوچستان و شرق استان هرمزگان امروز این استان‌ها شاهد خسارات ناشی از این پدیده بودند.

در واقع از حوالی ساعت 16 روز شنبه 10 مهرماه بارش نم نم باران متأثر از فعالیت سامانه حاره‌ای شاهین در مناطق شرقی هرمزگان آغاز شده و از حوالی ساعت 23 شامگاه شنبه نیز وزش باد شدیدی منطقه لیردف را در شرق شهرستان جاسک در استان هرمزگان در بر گرفته است.

بیشتر بخوانید:

چابهار، قصرقند، زرآباد، جاسک و بشاگرد بیشترین تاثیر را از این سامانه دریافت می‌کنند. درحال حاضر باد در حدود ۶۰ کیلومتر بر ساعت سرعت دارد و در چابهار بارش رگباری باران در جریان است. بقیه ایستگاه‌های ساحلی سیستان و بلوچستان هم چنین وضعیتی را دارند.

رسانه های ایران گزارش می‌دهند که بارندگی باعث آب گرفتن گذرگاه ها در چابهار، کنارک و دشتیاری شده است. هرچند به نظر نمی‌رسد توفان باعث باعث خسارات جدی شده باشد اما موجب قطعی برق در برخی نقاط شد.

بیشتر بخوانید:

دانلود فیلم طوفان حاره‌ای شاهین به سیستان و بلوچستان

دانلود فیلم خبر سواحل جنوبی ایران زیر تازیانه طوفان شاهین

دانلود فیلم خبر نزدیک شدن طوفان شاهین به جنوب شرق ایران از اینترنشنال

از همراهی شما تا انتهای نوشتار طوفان شاهین فیلم سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *