طلاق مریم کاویانی از رامین مهمانپرست ؛ از حاشیه تا خبرهای جدی !

شایعاتی درباره طلاق مریم کاویانی و همسر دومش رامین مهانپرست در فضای مجازی منتشر شده است. با نوشتار طلاق مریم کاویانی از رامین مهمانپرست با فیگار بمانید.

دلایلی واقعی بودن این ماجرا را تایید می‌کند. اما این حاشیه می‌تواند با دلایلی خاص درآمیخته باشد و واقعیت را به توهمی بیش زدیک کرده باشد؟ با نوشتار طلاق مریم کاویانی از رامین مهمانپرست هماره ما بمانید تا ببینیم ماجرا چیست.

طلاق مریم کاویانی از رامین مهمانپرست

از حاشیه تا خبرهای جدی !

طلاق مریم کاویانی از رامین مهمانپرست, طلاق مریم کاویانی رامین مهمانپرست, طلاق مریم کاویانی
طلاق مریم کاویانی رامین مهمانپرست, طلاق مریم کاویانی

شایعاتی درباره طلاق مریم کاویانی و همسر دومش رامین مهانپرست در فضای مجازی منتشر شده است و دلایلی واقعی بودن این ماجرا را تایید می‌کند. مریم کاویانی با انتشار ویدیویی از مراحل ابتلا به ویروس کرونا تا سیر درمانی اش تلویحا اشاره کرد به تنهایی زندگی می‌کند و از شوهر دوم خود نیز طلاق گرفته است.

خبر ازدواج مریم کاویانی بازیگر و رامین مهمان پرست سیاست مدار و سخنگوی سابق وزارت امور خارجه کشورمان حدود یک سال قبل رسانه ای شد. رامین مهمانپرست همسر دوم مریم کاویانی (زاده تیر ۱۳۳۹ – تهران) سخنگوی اسبق وزارت امور خارجه و سفیر فعلی ایران در لهستان و لیتوانی است.

بیشتر بخوانید:

مریم کاویانی بازیگر آرام سینما و تلویزیون، سال‌ها یکی از بی حاشیه‌ترین چهره‌های هنری محسوب می‌شد، که خبر ازدواج مجددش با فردی شناخته شده در سال ۱۳۹۸ به موضوع داغ آن روز‌ها تبدیل شد. اما انگار این ازدواج نیز دوامی نداشته و به تازگی شایعه جدایی اش در فضای مجازی بالا گرفته است.

حدودا دو سال قبل، کاویانی در برنامه دورهمی به ازدواج اولش و حاصل آن که پسری ۲۳ ساله است اشاره کرده بود، ولی خبر ازدواج دومش با رامین مهمانپرست دیپلمات و سفیر ایران در لهستان به سرعت در فضای مجازی منتشر شد.

بیشتر بخوانید:

طلاق مریم کاویانی

طلاق مریم کاویانی از رامین مهمانپرست, طلاق مریم کاویانی رامین مهمانپرست, طلاق مریم کاویانی
طلاق مریم کاویانی از رامین مهمانپرست, طلاق مریم کاویانی رامین مهمانپرست, طلاق مریم کاویانی

او برای بار دوم سال زمستان 1397 وقتی 48 ساله بود با سخنگوی سابق وزارت امور خارجه «رامین مهانپرست» ازدواج کرد که بسیار جنجالی شد. پدر و مادر وی متولد بابل هستند و در یک خانواده ۴ نفره با یک برادر کوچکتر از خودش زندگی می‌کند. شغل اصلی او پرستاری بوده و در سال ۱۳۸۱ بازیگری را آغاز کرد.

او مستقیما به موضوع جدایی از همسرش اشاره نکرده، اما حذف عکس‌های دونفره از پیج شخصی اش این احتمال را بالا برده است. در ضمن این بازیگر و رامین مهمانپرست همدیگر را نیز آنفالو کرده اند.

مدتی قبل رامین مهمانپرست در گفتگویی اعلام کرده بود زندگی یک سیاستمدار با یک سلبریتی خیلی سخت، دنیاهای ما باهم خیلی متفاوت است. تا کنون هیچ یک از این دو نفر به این شایعه واکنش رسمی نشان نداده اند، اما با کنار هم گذاشتن این شواهد، احتمال می‌رود خبر طلاق این بازیگر از همسر دیپلماتش واقعیت داشته باشد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار طلاق مریم کاویانی از رامین مهمانپرست سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *