جزئیات پخش تیزر مرموز فصل دوم سریال لوکی

به تازگی خبری با موضوع جزئیات پخش تیزر مرموز فصل دوم سریال لوکی منتشر شده است که در ادامه شما می‌توانید تیزر این سریال را هم مشاهده نمایید.

فصل دوم سریال لوکی کمتر از دو ماه آینده پخش خواهد شد مک‌ دونالد پس از نشر چند پیام ابهام برانگیز تیزری برای فصل دوم سریال (لوکی) مارول و دیزنی پلاس با بازی تام هیدلستون و اوون ویلسون نمایش داد. این تیزر (خدای شیطنت) را در برخورد با سیلوی با بازی سوفیا دی مارتینو در نسخه دهه هفتادی رستوران مک‌دونالد نشان می‌دهد.

جزئیات پخش تیزر مرموز فصل دوم سریال لوکی

فصل دوم سریال لوکی

جاناتان کی کوان بازیگر ویتنامی-آمریکایی فیلم همه‌چیز همه‌جا ناگهان (Everything Everywhere All at Once) در فصل دوم سریال (لوکی) به تام هیدلستون و سوفیا دی مارتینو ملحق شده است. کوان در این فصل نقش اوبی (OB) را ایفا می‌کند که تعمیرکاری برای سازمان تی‌وی‌ای (Time Variance Authority) است.

خبر خوب این است که قبل تر اعلام شده بود که رافائل کاسال و کیت دیکی بازیگر نقش لیسا آرین در بازی تاج‌وتخت (Game of Thrones) دیگر بازیگران فصل دوم لوکی خواهند بود. در فصل اول اوون ویلسون، گوگو امباتا-را، وونمی موساکو و ریچارد ای. گرانت نقش‌آفرینی کردند.

بیشتر بخوانید:

جاناتان کی کوان در فصل دوم سریال لوکی 

زمان انتشار تریلر فصل دوم سریال لوکی

جزئیات پخش تیزر مرموز فصل دوم سریال لوکی
تیزر فصل دوم لوکی

تیزر فصل دوم لوکی

به گزارش فوربز فصل دوم (لوکی) با بودجه 143 میلیون دلار تولید شده است. اخیراً فاش شده بود که بودجه سریال حمله سری (Secret Invasion) مارول به 212 میلون دلار همچنین می‌رسد. جاستین بنسون، آرون مورهد، دن دلیو، و کسرا فراهانی کارگردانان فصل دوم و اریک مارتین سرپرست نویسندگان است.

این بودجه‌ها بیش از بعضی فیلم‌های قبلی دنیای سینمایی مارول از جمله دکتر استرنج (Doctor Strange)، ثور: دنیای تاریک (Thor: The Dark World) و قسمت اول نگهبانان کهکشان (Guardians of the Galaxy) است. فصل دوم (لوکی) 6 اکتبر از دیزنی پلاس پخش خواهد شد.

در ادامه می‌توانید تیزر فصل دوم لوکی را ببینید:

داستان فصل اول سریال (لوکی) از این قرار بود که پس از دزدیده شدن مکعب کهیانی یا تسرکت، لوکی به سرزمین جدیدی می‌رود ولی پس از چند دقیقه توسط سازمان مغایرت‌های زمانی دستگیر می‌شود. در ادامه این داستان، هدف اصلی آنها پیدا کردن شخصی است که سازمان مغایرت زمانی را به‌وجود آورده و خط زمانی را کنترل می‌کند.

نخستین فصل لوکی در 9 ژوئن 2021 با شش قسمت به نمایش درآمد و در 14 ژوئیه به پایان رسید. این بخشی از فازچهارم دنیای سینمایی مارول است. فصل اول با تمجید از نقش‌آفرینی و عوامل بصری، نقدهای مثبتی دریافت کرده‌است. فصل دوم این سریال در 6 اکتبر 2023 منتشر خواهد شد و به عنوان بخشی از فاز پنجم دنیای سینمایی مارول است.

فصل دوم سریال لوکی

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص جزئیات پخش تیزر مرموز فصل دوم سریال لوکی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *