برترین سریال های 2022 به پیشنهاد موبو مووی

سال ۲۰۲۲ تا به اینجای کار هر چه کم داشته باشد سریال خوب کم نداشته است! با نوشتار برترین سریال های 2022 به پیشنهاد موبو مووی همراه با ما بمانید.

در دو سال گذشته و با همه گیری ویروس کووید_۱۹، بسیاری از عناوین تلویزیونی به ناچار لغو و یا اینکه با تاخیر مواجه شدند اما رفته رفته و از ابتدای سال میلادی جاری بسیاری از سریال های پر مخاطب یکی پس از دیگری در ژانر های گوناگون به نمایش در آمده اند.

با پیشرفت روزافزون تکنولوژی و تمایل افراد برای استفاده از محتوای پخش شده از سرویس های استریم راه را برای تهیه و تولید عناوین متنوع هموار کرد. عناوین اقتباس شده از بازی هایی ویدیوئی گرفته تا سریال های مارول برای گسترش جهان سینمایی خود، شماری از آنها نیز در ایستگاه پایانی خود قرار دارند.

در ادامه به معرفی سه سریال از مورد انتظار ترین سریال های که فصل جدید شان قرار است پخش شوند می پردازیم.

سریال better call saul

سریال Better call saul یکی از معدود اسپین اف های تلویزیونی است که نه تنها نسبت به سری اصلی خود افت نمی‌کند بلکه حتی در مواردی از آن پیشی می گیرد!

منصفانه است اگر بگوییم که سریال نسبت به breaking bad ریتم کُند تری دارد و صحنه های اکشن کمتری را تحویل مخاطب می دهد اما این شیوه روایی آرام سوز این امکان را فراهم می کند که وجه  تازه ای از شخصیت ها نمایان شود که حداقل در سریال قبلی چنین امکانی نبود.

کارکتر هایی نظیر مایک ارمنترات، گاس فرینگ، جیمی مک گیل که از سریال اصلی بجا مانده اند و همچنین شخصیت هایی که در خود سریال معرفی می‌شوند هر کدام خط داستانی منحصر بفرد خود را دارند و تلاقی همه اینها یکی از مورد انتظار ترین سریال های تلویزیونی در سال ۲۰۲۲ است.

از این جا به بعد قسمتی از سریال را اسپویل می‌کند. ما در طول پنج فصل گذشته شاهد قوس شخصیتی جیمی مک گیل پرتلاش و خوش قلب و تبدیل او به ساول گود من شیاد بودیم.

این تحول را می توان از شنیدن خبر مرگ چاک و بی حسی او نسبت به این خبر دریافت کرد ، اینطور به نظر می رسد که او دیگر اجازه نمی دهد احساسات خللی در مسیر پیشرفت او ایجاد کنند.

البته  استثنائی به نام کیم وکسلر برای جیمی وجود دارد که او را همچنان به حفظ اخلاقیات مجاب می کند. در این میان کشمکش های میان گاس فرینگ در مسیر ساخت امپراطوری تولید متانفتامین و سالامانکاها و ناچویی که در این میان به دردسر افتاده است، ناچویی که حکم جسی پینکمن را در این سریال دارد و بنظر می رسد به دنبال راه فراری از این مخمصه که خودش مقصر گیر افتادن در آن است.

در مراسم رونمایی از از فصل ششم، خالقین سریال در پاسخ به سوال خبرنگار که آیا در این فصل شاهد حضور جسی پینکمن و والتر وایت در سریال خواهیم بود یا خیر؟

پیتر گولد یکی از خالقین سریال پاسخ داد 《جهان دو سریال بیش از هر زمان دیگری به همدیگر وصل خواهد شد》و وینس گیلیگان، دیگر خالق سریال اینگونه پاسخ داد《شرم آور خواهد بود که سریال بدون حضور اونها به پایان برسه ! مگه نه ؟

با این حساب باید منتظر ماند و دید که آیا حضور این دو شخصیت افسانه ای دنیای سریال به یک حضور کوتاه بسنده میکند و یا اینکه نقش محوری تری را در پیش برد داستان سریال دارند.

پس از تاخیر چندین ماهه به دلیل سکته قلبی خفیف باب ادنکیرک نهایتا قرار است فصل ششم و  پایانی سریال در تاریخ ۱۸ آوریل از شبکه AMC با پخش دو قسمت ابتدایی کار خود را آغاز کند.

دانلود بروز ترین فیلم و سریال های روز دنیا با زیر نویس چسبیده در رسانه اینترنتی موبو مووی.

رسانه موبوموی همواره در تلاش است تا با ارائه کامل ترین آرشیو و سریعترین زمان ممکن در اشتراک گذاری فیلم و سریال ها رضایت کاربران خود را به عنوان مرجعی معتبر در راستای دانلود سریال بدون سانسور فراهم سازد.

سریال the boys

آیا از به بند کشیده شدن دنیای کامیک بوکی در مدیدم فیلم و سریال توسط دیسی و مارول کلافه شده اید ، ما شما رو به تماشای the boys  دعوت میکنیم.

هر چقدر که در چند سال اخیر استودیوهای دیسی و مارول در پی گسترش دنیای سینمایی خود بوده اند و گاه بی گاه با فیلم ها و سریال هایی که انگار قهرمان هایشان از دستگاه کپی بیرون آمده اند ما را محاصره کرده اند کمتر فیلم یا سریالی مجال این را پیدامی کند که روایتگر داستان منحصر به فرد خود باشند .

اما the boys با عنصر خشونت افسار گسیخته و ریتم دیوانه وار خود که با چاشنی کمدی سیاه همراه شده است همچون خون تازه ایست که در رگ هایی این ژانر قطره قطره تزریق می شود.

بر خلاف جریان قالب این ژانر که قهرمانان با قلبی از طلا در راه نجات بشریت قدم برداشته و از هیچ نوع فداکاری دریغ نمیکنند ، 《پسران 》گروهی از قهرمانان را تحویلمان می دهد که غرق در فساد و در بند امیال نفسانی خود قرار دارند و همگی برده سیستمی می باشند که آنها را تنها منبعی برای کسب در آمد و کاملا قابل جایگزینی می داند.

در دو فصل گذشته شاهد شکل گیری گروهی از افراد بودیم که هر کدام به نوعی از از این به اصطلاح ابر قهرمانان ضربه خورده اند ، گروهی که شامل یک فروشنده سست عنصر ، یه مامور امنیتی سابق و دوستش، قاچقچی و مهاجر غیر قانونی جهش یافته که هر کدام به خودی خود  می توانستند یک آنتاگونیست از آب در بیایند !

تا کنون ۱۶ اپیزود از این سریال در قالب دو فصل پخش شده است ، فصل سوم سریال قرار است در تاریخ ۳ ژوئن (۱۳ خرداد ۱۴۰۱) با پخش سه قسمت ابتدایی از شبکه آمازون پرایم شروع به کار کند.

فصل سوم نیز همانند فصول گذشته دارای ۸ قسمت است که بصورت هفتگی پخش خواهد شد .

شما می توانید برای دانلود سریال the boys و دیگر سریال های بروز جهان با کیفیت های مدنظر خود به وبسایت  mobomovies مراجعه کنید.

سریال stranger things

این سریال روایتگر داستان گروهی از نوجوانان است در دهه هشتاد میلادی در شهر تخیلی هاوکینز از شهر های ایالت ایندیانا با ماجرا های گوناگونی مواجه می شوند که در فصل اول با گم شدن پسر نوجوانی به نام ویل بایرز و ماجراهای حول این موضوع ادامه می یابد.

برادران دافر خالقین سریال، در فصول بعدی نیز همین رویه را دنبال میکنند و اتفاقات این گروه از دوستان که در آستانه بلوغ قرار دارند و با اضافه شدن شخصیتهای جدید به سریال و شیمی شکل گرفته بین آنها می‌پردازند.

آنطور که از خبر ها حاکی است سریال برای فصل پنجم‌ و پایانی تمدید شده است و فصل چهارم نیز قرار است در دو بخش که در تاریخ ۲۷ می (۶ خرداد) بخش اول و پارت دوم نیز در تایخ ۱ ژوئیه(۱۰ تیر) از نتفیلیکس پخش خواهد شد.

برای تماشا و دانلود سریال جذاب stranger things با زیر نویس چسبیده و یا با دوبله فارسی میتوانید به قسمت جستجو و یا از قسمت دسته بندی سریال های وبسایت موبو مووی  مراجعه کنید.

آدرس جدید موبو مووی: MoboMovies

پایان رپورتاژ آگهی


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *