تست هوش: کدام بازیکن دچار حمله قلبی شده و فوت کرده است؟! [+عکس]

در تست هوش فوتبالیست فوت شده باید مشخص کنید که کدام فوتبالیست دچار حمله قلبی شده و فوت کرده است؟! در ادامه همراه فیگار بمانید.

تست هوش فوتبالیست فوت شده

سوالی که معمای تصویری امروز از شما می خواهد جواب دهید این است که که چه کسی فوت کرده است؟ آیا فرد فوت شده را زیر 5 ثانیه پیدا کنید؟

بیشتر بخوانید:

انواع تست هوش به صورت یکجا [بهمراه جواب]

تست هوش فوتبالیست فوت شده

اگر این معمای تصویری را در 3 ثانیه حل کنید، باید گفت که یک تیزبین تمام عیار هستید. چنانکه می توان گفت که شما یک نابغه تمام عیار هستید.

تست هوش فوتبالیست فوت شده
تست هوش حمله قلبی فوتبالیست

تست هوش حمله قلبی فوتبالیست

به گزارش منابع خبری:

وب سایت ارائه دهند این وب سایت معتقد است که تنها افراد نکته سنج و تیزبین می توانند در زمان 3 ثانیه ای آزمون شناسایی فوتبالیست فوت شده را حل کنند.

به عبارت دیگر تنها کسانی که توانستند مهارت ها و توانائیهای شناختی خود را رشد و توسعه داد و هر روز به نحو احسن از آنها استفاده می کنند می توانند این معمای تصویری را در زمان 3 ثانیه ای حل کنند. اگر آماده هستید با وب سایت فیگار و آزمون شناسایی فوتبالیست فوت شده همراه شوید.

در ادامه میتوانید عکس تست هوش فوتبالیست فوت شده را مشاهده کنید:

تست هوش فوتبالیست فوت شده
تست هوش حمله قلبی فوتبالیست

در آزمون شناسایی فوتبالیست فوت شده تصویری را برای شما قرار می دهیم که در آن گروهی از ورزشکارانفوتبال، در رختکن پس از بازی بر روی نیمکت نشسته و مشغول استراحت هستند. ماموریت شما به عنوان یک کارآگاه، پیدا کردن فردی است که دچار حمله قلبی شده و بدون اینکه کسی متوجه شود، فوت کرده است.

.

.

تست هوش: زیر 5 ثانیه بگویید که کدام بچه یک ربات است؟! [+عکس]

.

.

پاسخ تست هوش

اگر دقت کنید ورزشکار جوانی که در تصویر علامتگذاری شده است دارای پوست سبز رنگ است. این بدان معناست که او احتمالا! از دنیا رفته است، اما هیچ کس متوجه آن نشده است. صحنه را با دقت مرور کنید. شما چه فکر می کنید. نظرات خود را با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

تست هوش فوتبالیست فوت شده
عکس تست هوش فوتبالیست فوت شده

تست هوش بیشتر:

تست هوش جدید با جواب


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *