توضیحات رئیس فدراسیون شطرنج به کشف حجاب سارا خادم الشریعه

پس از اینکه سارا خادم الشریعه کشف حجاب، و سپس از ایران مهاجرت کرد، توضیحات کشف حجاب سارا خادم الشریعه از زبان رئیس فدراسیون، جالب توجه بود.

پس از پیگیری های فدراسیون شطرنج به سارا خادم به مهاجرت او، توضیحات فدراسیون شطرنج به مهاجرت سارا خادم الشریعه نوید از مدیریت کشف حجاب خادم الشریعه و دیگر ورزشکاران ایران داد.

بیشتر بخوانید:

بیوگرافی سارا خادم الشریعه

توضیحات کشف حجاب سارا خادم الشریعه

رییس فدراسیون شطرنج در مورد شرایط این رشته در سال ۱۴۰۱ گفت:

اعتقاد داریم که سال ۱۴۰۱ را توانستیم به خوبی پشت سر بگذاریم. اوایل شرایط مالی سختی را داشتیم، اما لطف خدا شامل ما شد و توانستیم بر آن فائق بیاییم. بدهی‌های مربیان و داوران، بدهی به فیده و بدهی ساختاری داشتیم که تا حدودی توانستیم مشکلات را حل کنیم.

در بحث اعزام‌ها نیز گا‌ها با چالش‌های سختی روبه رو بودیم که توانستیم همه اعزام‌هایی که مربوط به ما می‌شد را داشته باشیم. اواخر سال هم مسابقات بین‌المللی خوبی داشتیم و توانستیم بعد از چند سال لیگ را برگزار کنیم. برای برگزاری لیگ تلاش‌های زیادی شده بود و بالاخره نتیجه داد و توانستیم بعد از چند سال آن را برگزار کنیم. از اکثر استان‌ها شرکت کننده داشتیم و از آن مسابقات راضی هستیم.

در ادامه می‌توانید تصویر کشف حجاب سارا خادم الشریعه را ببینید:

توضیحات کشف حجاب سارا خادم الشریعه
پیگیری های فدراسیون شطرنج به سارا خادم

مدیریت کشف حجاب خادم الشریعه

تامینی در ادامه در خصوص بحث استعفایش از فدراسیون گفت:

بحث‌هایی در مورد استعفای من مطرح شد. یک نظرسنجی از روسای هیات‌های استانی انجام دادم که اجازه دهند و با استعفای من موافقت کنند تا من بروم، اما در هفته‌های پایانی سال ۱۴۰۱ روسای هیات‌های ۲۵ استان تشریف آوردند.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *