احتمال ساخت سریال اگون تارگرین قوت گرفت !

شبکه‌ی HBO، پس از سرمایه‌گذاری زیاد در دنیای جورج آر آر مارتین و ساخت اسپین‌آف‌های زیاد، احتمال ساخت سریال اگون تارگرین را نیز در نظر گرفته است.

پس از ساخته شدن اولین اسپین آف از دنیای نغمه یخ و آتش جورج آر آر مارتین، HBO احتمال ساختن سریال جدید گیم آف ترونز را مطرح کرد. خبر ساخته شدن سریال ایگون تارگارین ، پس از 5 پیش نمایش دیگری که این شبکه در انتظار دارد شاید درصد قبولی کمی را بگیرد، اما ساخت پیش درآمد جدید از دنیای گیم آف ترونز اتفاق بعدی نمی‌باشد.

بیشتر بخوانید:

سریالهایی که بر اساس بازی تاج و تخت ساخته میشوند

احتمال ساخت سریال اگون تارگرین قوت گرفت

ایگون تارگرین، یکی از مهم‌ترین و بدون شک تأثیرگذارترین شخصیت‌های دنیای نغمه آتش و خون مارتین می‌باشد که به عنووان ایگان فاتح نیز شناخته می‌شود. این شخصیت، نقش اساسی در پیدایش وسروس دارد و اولین پادشاه تمام دنیای وستروس است که بزرگ‌ترین اژدهای این دنیا را دارد و قدرتمند‌ترین پادشاه تارگرین‌ها نیز شناخته می‌شد.

حالا طبق اخباری که از ورایتی به طور انحصاری از منابع دریافت کرده است، خبر ساخته شدن پیش درآمد جدیدی از سریال بازی تاج و تخت درباره تسخیر وستروس توسط اگون اول به طور فعال در HBO مورد بحث قرار گرفته است که هنوز رسمی اعلام نکرده‌اند.

در ادامه می‌توانید تصاویری از ایگون فاتح را ببینید:

احتمال ساخت سریال اگون تارگرین
احتمال ساختن سریال جدید گیم آف ترونز

ساخته شدن سریال ایگون تارگارین

برخی از خبرگزاری‌های خارجی دیگر نیز می‌گویند، از آنجایی که این پروژه در مراحل اولیه خود است، هیچ نویسنده‌ای در حال حاضر به این پروژه اضافه نشده است. اگرچه منابع نزدیک می‌گویند که جستجو در حال انجام است و HBO مشتاق است که این مجموعه، به جلو حرکت کند و آن را در مرحله توسعه قرار دهد.

ددلاین نیز می‌گوید که ممکن است یک پروژه بلند مدت در پروژه وجود داشته دارد و این می‌تواند به HBO و برادران وارنر اشاره کند که یک فیلم بلند تولید می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *