توضیحات مارتین درباره تاریخ اتمام فیلمبرداری سریال خاندان اژدها

پس از اینکه آغاز فیلمبرداری فصل دوم خاندان اژدها تأیید شد، روز گذشته توضیحات مارتین درباره تاریخ اتمام فیلمبرداری سریال خاندان اژدها به انتشار رسید.

شاید بزرگ‌ترین اتفاقی که در فصل دوم سریال خاندان اژدها خواهیم دید، حضور اژدهایان متفاوت دیگری می‌باشد که تاکنون 5 اژدهای جدید از این دنیا تأیید شده است.

توضیحات مارتین درباره تاریخ اتمام فیلمبرداری سریال خاندان اژدها

تاریخ پایان فیلمبرداری فصل 2 خاندان اژدها

توضیحات مارتین درباره تاریخ اتمام فیلمبرداری سریال خاندان اژدها
توضیحات مارتین درباره تاریخ اتمام فیلمبرداری سریال خاندان اژدها

جرج آر. آر. مارتین، از خالقین سریال House of the Dragon، و نویسنده اصلی این مجموعه و مجموعه کتاب‌های نغمه یخ و آتش و آتش و خون، اعلام کرد فصل دوم این سریال نیمی از مراحل فیلمبرداری خود را گذرانده است. فصل دوم هشت قسمتی می‌باشد و احتمالا تابستان 2024 از شبکه HBO به انتشار در خواهد آمد.

جورج آر آر مارتین در حال ارائه تمام پروژه‌هایی می‌باشد که در آن شرکت داشته و در حملات WGA و SAG-AFTRA در نظر گرفته است. مارتین در آخرین ورودی وبلاگ خود می‌گوید که اعتصاب WGA مهم‌ترین ضربه زندگی من است. هیچکس نمی‌تواند مطمئن باشد که از اینجا به کجا می‌رویم، اما من احساس بدی دارم که این اعتصاب طولانی و تلخ خواهد بود. ممکن است به بدی اعتصاب بدنام سال 1985 شود، هرچند من امیدوارم که نباشد.

جزئیات تکمیلی فصل دوم سریال خاندان اژدها

با تأیید جرج آر. آر. مارتین، جزئیات فصل دوم سریال House Of The Dragon با چندین اژدهای جدید آغاز شده و پیش می‌رود. بازی تاج و تخت یا همان A Song of Ice and Fire جرج آر آر مارتین، شامل سه اژدهای پرنده و آتشین است که در طول فصل اول این سریال حضور نداشتند.

بیشتر بخوانید:

دانلود و تماشای سریال خاندان اژدها قسمت ۱۰ با زیرنویس فارسی

تاریخ پخش فصل دوم سریال خاندان اژدها

فصل اول این سریال، نشان داد که تمرکز بیشتری نسبت به سریال اصلی یعنی بازی تاج و تخت بر اژدهایان دارد و با توجه به موفقیت بی‌نظیر فصل 1 شبکه HBO، جای تعجب نیست که فصل 2 House of the Dragon بیش از پیش از این اژدهایان و پتنسیل آن دنیا استفاده کند.

در ادامه می‌توانید از سریال House Of The Dragon را ببینید:

جزئیات تکمیلی فصل دوم سریال خاندان اژدها
جزئیات فصل 2 سریال خاندان اژدها

جزئیات فصل دوم سریال House Of The Dragon

خاندان اژدها، یا House of Dragon 2022 یک مجموعه تلویزیونی آمریکایی می‌باشد که در ژانر درام ، فانتزی ساخته شده است. این مجموعه، پیش درآمد، یا همان پریکوئل سریال بازی تاج و تخت می‌باشد توسط جرج آر. آر. مارتین و رایان کندال خلق شده‌ است. این سریال اقتباسی از رمان آتش و خون نوشته مارتین است و خط زمانی آن به دو قرن پیش از اتفاقات سریال اصلی می‌باشد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *