ورود خودروی 3 میلیاردی چینی در ایران [+عکس]

هایما 8S، ماشین جدید چینی می‌باشد که روز گذشته، خبری مبنی بر ورود خودروی 3 میلیاردی چینی در ایران در شبکه‌های اجتماعی به گوش می‌خورد.

پس از اینکه اخبار واردات گران ترین خودروی چینی به گوش برخی از دلالان خورد و این اخبار طبق یک شایعه منتشر شد، حالا برخی از سیاست‌مداران، ماشین 3 میلیاردی چین در ایران را تأیید کردند.

حضور ماشین گران قیمت چینی در کشور خبری است که می‌تواند برای برخی خوب باشد، اما قیمت 3 میلیاردی آن، حواشی زیادی را به همراه داشت.

ورود خودروی 3 میلیاردی چینی در ایران

ورود خودروی 3 میلیاردی چینی در ایران
واردات گران ترین خودروی چینی

هایما ۸S جدیدترین محصول چینی ایران‌خودرو است که اخیراً وارد بازار ماشین شده و توانسته لقب گران‌ترین محصول ماشین‌ها را به یدک می‌کشد. این خودرو، در حال حاضر در بازار آزاد، قیمتی حدود ۳ میلیارد و ۱۰۰ تا ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون‌ تومان دارد. هایما ۸S در سال ۲۰۱۸ معرفی و از سال ۲۰۱۹ در بازار عرضه شده است.

طراحی ماشین S8 ظاهری متفاوت نسبت به سایر مدل‌های هایما دارد و به نظر می‌رسد که بسیار خشمگین‌تر و سریع‌تر است. هایما 8 اس در جولای 2019 در بازار چین عرضه شد و بر اساس پلتفرم هایما HMGA ساخته شده است.

در ادامه می‌توانید تصویری از هایما S8 را ببینید:

ورود خودروی 3 میلیاردی چینی در ایران
ماشین 3 میلیاردی چین در ایران

حضور ماشین گران قیمت چینی در کشور

هایما 8S از موتور بنزینی 1.6 لیتری TGDI توربو چهار خطی Boost Blue Power با قدرت 195 اسب بخار (145 کیلووات) و 293 نیوتن متر متصل به یک جعبه دنده 6 سرعته دستی، یک جعبه دنده 6 سرعته نیمه اتوماتیک استفاده می کرد. یا یک DCT 7 سرعته. یک مدل هیبریدی 1.2 لیتری توربو و نسخه های هیبریدی ملایم قرار است در آینده عرضه شوند.

هایما 8S مجهز به سیستم ایمنی فعال ADAS و کمک دوربین 360 درجه، TPMS، ESP، سانروف پانوراما، استارت دکمه‌ای، تعویض دنده الکترونیکی با پدال شیفترهای نصب‌شده روی فرمان، کروز تطبیقی ​​ACC، AEB، صندلی‌های قابل تنظیم الکترونیکی، عقب برقی است.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *