همنواز

واکنش امام جمعه قشم یه آتش زدن دفتر امام جمعه [+جزئیات]

پس از اینکه ویدئویی از آتش زده شدن دفتر امام جمعه قشم منتشر شد، واکنش امام جمعه قشم یه آتش زدن دفتر امام جمعه را در فضای مجازی دیدیم.

پس از اینکه فیلم آتش زدن دفتر امام جمعه شهرستان قشم و فیلم جنجالی امام جمعه قشم به انتشار رسید، واکنش امام جمعه قشم به انتقادهای اخیر را به همراه داشت.

واکنش جنجالی امام جمعه شهر قشم نیز پس از انتشار این ویدئو، بسیار جالب بود که در ادامه این نوشتار به آن خواهیم پرداخت.

واکنش امام جمعه قشم یه آتش زدن دفتر امام جمعه

واکنش امام جمعه قشم یه آتش زدن دفتر امام جمعه
واکنش جنجالی امام جمعه شهر قشم

در روزهای گذشته انتشار فیلمی از حضور امام جمعه قشم در سطح شهر و بازدید از برخی واحدهای صنفی باعث ایجاد جنجال شده است؛ در اخبار منتشر شده که حجت‌الاسلام حاجبی شخصاً اقدام به پلمب برخی واحدهای صنفی کرده است.

حجت‌الاسلام غلامرضا حاجبی در واکنش به این این اخبار و ادعاها گفت:

در روزهای نخست سال نو و همزمان با ماه مبارک رمضان، بنده به همراه برخی از مسئولان شهرستان و اتحادیه اصناف با حضور در مراکز تجاری، مراتب تشکر خود را از همکاری خوب مردم و کسبه در رعایت حرمت‌های ماه مبارک رمضان و همچنین رعایت انصاف در معامله را اعلام کردیم.

او همچنین درباره فیلم جنجالی امام جمعه قشم گفت:

این ویدیو، مربوط به دوران اول اغتشاشات ایران می‌باشد که تازه منتشر شده است.

واکنش جنجالی امام جمعه شهر قشم

در ادامه می‌توانید فیلم جنجالی امام جمعه قشم را ببینید:

او همچنین در ادامه گفت:

در فیلم‌های در حال بازنشر در فضای مجازی، قسمت‌هایی قطع و خلاف واقع نشان داده می‌شود. مردم ولایت‌مدار و خداجوی قشم همواره پشتیبان این نظام و ولایت فقیه هستند و این حمایت و پشتیبانی را بارها و بارها با حضور در صحنه‌های مختلف نشان دادند. تصاویر جدیدی هم که با عنوان آتش زدن درِ دفتر امام جمعه قشم در حال انتشار است، مربوط به زمان اغتشاشات سال گذشته است که همان زمان متهمان دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *