همنواز

تریلر لایو اکشن Okashiratsuki منتشر شد [+جزئیات]

به تازگی تریلر لایو اکشن Okashiratsuki منتشر شد. در ادامه مطلب لایو اکشن جدید Okashiratsuki می‌توانید تیزر لایو اکشن Okashiratsuki را مشاهده کنید.

کانال رسمی یوتیوب اقتباس فیلم لایو اکشن مانگای Okashiratsuki از میزو صحرا از روز دوشنبه شروع به پخش یک تیزر ویدیوی ویژه برای نمایش شخصیت‌های اصلی فیلم، هنرمند موسیقی و کارگردان کرد. تاریخ انتشار لایو اکشن Okashiratsuki هنوز مشخص نشده است. در ادامه این مطلب همراه ما بمانید تا تریلر این لایو اکشن جدید را مشاهده کنید.

تریلر لایو اکشن Okashiratsuki

تریلر لایو اکشن Okashiratsuki
تریلر لایو اکشن Okashiratsuki

این فیلم امسال اکران خواهد شد. بازیگر Mikiya Sanada کارگردانی این فیلم را بر عهده دارد و از سه آهنگ جدید هنرمند Hilcrhyme در این فیلم استفاده خواهد شد. تمرکز این مانگا روی ناچی هیاما، یک بازیکن سافت بال دبیرستانی است. داستان این فیلم زمانی شروع می‌شود که او راز همکلاسی خود اوتسومی را می‌فهمد؛ اینکه او یک دم کوچک شبیه خوک دارد. داستان رابطه بین این دو نفر در طول 10 سال را دنبال می‌کند.

Sahara این مجموعه را در کمیک ماهانه Zenon در مارس 2018 راه اندازی کرد و مانگا را در ژوئن 2021 به پایان رساند. کوآمیکس چهارمین و آخرین جلد کتاب گردآوری شده مانگا را در جولای 2021 منتشر کرد. هنوز اطلاعات بیشتری در رابطه با این مانگا منتشر نشده است.

لایو اکشن جدید Okashiratsuki

در ادامه می‌توانید تیزر لایو اکشن Okashiratsuki را در یوتیوب مشاهده کنید:

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص این خبر که بازتاب گسترده‌ای هم در فضای مجازی داشته چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت با ما در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *