ویدیو : گفتگو جالب عمو پورنگ و مادرش اشک مخاطبین را در آورد! +[شکست عشقی عمو پورنگ]

به تازگی ویدیویی از گفتگو جالب عمو پورنگ و مادرش در رسانه های مجازی داخلی پخش شده که اشک بسیاری از مخاطبین را در آورده است.

اخیرا ویدیویی درباره با حرف های احساسی عمو پورنگ و مادرش در رسانه ها پخش شده که بسیار احساسی می باشد. گویا عشق مادری داریوش فرضیایی بسیار جذاب است.

گفتگو جالب عمو پورنگ و مادرش

حرف های دل نشین مادر عمو پورنگ

داریوش فرضیایی معروف به عمو پورنگ امروز ویدیویی از خود و مادرش در پیچ خود منتشر کرد و در کپشن این پست نوشت:

“زندگی سنتی و بودن کنار مادر رو خیلی دوست دارم وقتی دنیا پر از بی رحمی و دوز و دغل شده وقتی روز به روز فریب و ریاکاری داره بیشتر میشه همون بهتر کنار کسی باشی که صادقانه دوستت داره و بهت محبت میکنه بخدا دنیا به هیچکس وفا نکرده !، بخاطر یه لقمه نون ، بخاطر جاه و مقام و پول و ثروت چه کارها و چه رفتار ها که اینروزا نمی بینیم ! خدایا خودت به همه مون رحم کن همون بهتر کنار خودت باشم مادر ، خدا سایه ات رو از سرمون کم نکنه حضرت عشق.”

در ادامه می‌توانید حرف های احساسی عمو پورنگ و مادرش را ببینید:

شکست عشقی عمو پورنگ

شکست عشقی داریوش فرضیایی

امروز عکسی جدیدی عمو پورنگ در رسانه ها پخش شده که حسابی خبرساز شد. گویا او حرف های از شکست عشقی خودش در استوری اینستاگرامش گفته است.

در ادامه می‌توانید دل شکستگی عمو پورنگ را ببینید:

شکست عشقی داریوش فرضیایی

اجرا آهنگ سیب سیمین غانم توسط عمو پورنگ

اجرای زنده آهنگ سیب سیمین غانم از داریوش فرضیایی

امروز ویدیویی از اجرای ترانه ی مشهور “سیب” از بانو سیمین غانم توسط عمو پورنگ در رسانه ها وایرال شده است. گویا صدای عمو پورنگ برا خوانندگی نیز بسیار جذاب و دلنشین می باشد.

در ادامه می‌توانید اجرای لایو ترانه سیب از سیمین غانم توسط عمو پورنگ را ببینید:

عمو پورنگ جلوی شاهرخ خان هندی میخونه

خوانندگی عمو پورنگ در حضور شاهرخ خان به زبان هندی

امروز یک ویدیو قدیمی از خوانندگی عمو پورنگ در حضور شاهرخ خان به زبان هندی منتشرش شده که بازخورد زیادی را از سوی کابران فضای مجازی داشته است. عمو پورنگ تحصیلات خود را در رشته گرافیک ادامه داد و با مدرک کارشناسی از دانشگاه فارغ التحصیل شد.

عمو پورنگ از سال 1373 و در 21 سالگی وارد صدا و سیما شد و فعالیت خود را با گزارشگری رادیو آغاز کرد. پس از آن در برنامه عصر جمعه با رادیو در تیپ های مختلفی ظاهر شد که شاخص ترین آنها «گل پسر» و «ننه بلقیس» بود.

عمو پورنگ جلوی شاهرخ خان هندی میخونه
هندی خواندن عمو پورنگ در کنتار شاهرخ خان, خواندن آهنگ هندی توسط عمو پورنگ در حضور شاهرخ خان, خوانندگی عمو پورنگ در حضور شاهرخ خان به زبان هندی

خواندن آهنگ هندی توسط عمو پورنگ در حضور شاهرخ خان

در ادامه می‌توانید ویدیویی از هندی خواندن عمو پورنگ در کنتار شاهرخ خان را ببینید:

داریوش فرضیایی برنامه ساز بخش کودک و نوجوان تلویزیون متولد 1352 است. او که بیشتر به خاطر برنامه عموپورنگ شناخته می شود. او به دلیل ایفای نقش اصلی در همین برنامه، گاه در رسانه ها با نام عمو پورنگ نیز شناخته می شود.

اظهارت عمو پورنگ در مورد تغییر جنسیتش

عمو پورنگ جلوی شاهرخ خان هندی میخونه
حواشی در مورد تغییر جنسیت داریوش فرضیایی, ویدیویی از حرف های عمو پورنگ در مورد تغییر جنسیتش, تغییر چهره عمو پورنگ پس از تغییر جنسیت

عمو پورنگ اخیرا با حواشی و جنجال های متعددی روبرو بوده است. مهم ترین آن ها نیز بدون شک ادعای ازدواج و اخراج اش از تلویزیون بوده است. او در مرحله اول ادعای ازدواج اش را رد کرد. اما به شائبه اخراج اش از تلویزیون پاسخی نداد.

عمو پورنگ که در حال حاضر بیشتر فعالیت اش را روی شبکه های اجتماعی و ملاقات با بیماران خاص گذاشته است. جدیدا ویدیویی از حرف های عمو پورنگ در مورد تغییر جنسیتش منتشر کرده است که بحث داغی را بین کاربران ایجاد کرده است.

 

 تغییر چهره عمو پورنگ پس از تغییر جنسیت

در ادامه می‌توانید ویدیویی از حرف های عمو پورنگ در مورد تغییر جنسیتش را ببینید:

با برنامه او «ما و شما» که به کارتون های درخواستی بچه ها اختصاص داشت وارد دنیای تصویر و تلویزیون شد. سال 78 با مجموعه «تورنگ و پورنگ» بین بچه ها چهره شد و پس از آن در ماه رمضان سال ۱۳۸۱ با اجرای برنامه کودک و نوجوان و اسم مستعار هنری «عمو پورنگ» بین مخاطبان کودک و بزرگسال محبوبیت یافت.

گویا با انتشار این ویدیو از صفحه شخصی عمو پورنگ بعضی از کاربران سوء استفاده گر برای تبلیغات خودشان این خبر را در فضای مجازی منتشر کرده اند و باعث ایجاد حواشی برای این مجری محبوب ایرانی شده اند.

حرف های دل نشین مادر عمو پورنگ

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید.

دیدگاه شما در خصوص گفتگو جالب عمو پورنگ و مادرش چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *