ببینید: عکس جدید عباس جمشیدی فر به همراه همسرش +[گفته های عباس جمشیدی فر درباره ساخت فیلم در خیابان]

عکس جدید عباس جمشیدی فر به همراه همسرش در شبکه های اجتماعی از جمله اینستاگرام منتشر شده است که بازتاب گسترده ای در بین کاربران داشته است.

به تازگی تصویری از عباس جمشیدی فر بازیگر خوب ایرانی با همسرش در طبیعت منتشر شده است که به شدت ترند شد. در ادامه مطلب با خبر تیپ جدید عباس جمشیدی فر همراه ما بمانید.

عکس جدید عباس جمشیدی فر به همراه همسرش

استایل جدید عباس جمیشیدی فر و همسرش

به گزارش منابع خبری:

اخیرا عباس جمشیدی فر و همسرش عکسی از خودشان در کنار یک آبشار منتشر کرده اند که بسیار پربازدید شد. در ادامه می‌توانید عکس عباس جمشیدی فر و همسرش در کنار آبشار را مشاهده کنید:

عکس جدید عباس جمشیدی فر به همراه همسرش
عکس جدید عباس جمشیدی فر به همراه همسرش

گفته های عباس جمشیدی فر درباره ساخت فیلم در خیابان

سخنان بازیگر زخم کاری درباره ساخت فیلم شنیدنی است. در ادامه شما را به خواندن گفته های عباس جمشیدی فر درباره ساخت فیلم همراه ما باشید.

عباس جمشیدی فر درباره ساخت فیلم نظر داد

گفته های عباس جمشیدی فر درباره ساخت فیلم

عباس جمشیدی فر بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون در گفتگو با یک برنامه رادیویی، سینمایی گفت: همه می‌دانیم سینمای اجتماعی متاسفانه حال خوبی ندارد، فکر می‌کنم با این روند پیش رو در سینمای کشور و حتی شبکه نمایش خانگی وجود دارد، کار اجتماعی بسیار سخت شده است.

ویدیو : اجرای ترانه ساقی بیا توسط رضا بهرام

بازیگر سریال زخم کاری همچنین افزود: فیلم‌های اجتماعی که قبلا ساخته شده است درباره روابط خانوادگی بود. حالا اگر ما بخواهیم درمورد هر کدام از این روابط فیلم بسازیم با هزار و یک مشکل روبرو هستیم با هزار و یک جور مشکل روبرو هستیم. ابتدا باید یک مسئله تکراری را به نوعی برایش طرحی بنویسیم که ممیزی نداشته باشد.

با رویه ای که الان وجود دارد دیگر فکر نکنم در خیابان هم بتوان دوربین روشن کرد. فکر کنم به تدریج باید ددوربین را به آسمان ببریم.

ویدیو : ازدحام مردم برای دیدن محمدرضا گلزار

این بازیگر همچنین گفت: فیلم شیشلیک قرار بود با 20 اصلاحیه به جشنواره برود تا اکران شود و مسدولان این قول را دادند. وقتی آقای مهدویان این اصلاحیه ها را انجام دادند دوباره به مشکل خورد و فکر کنم 80 یا 90 سکانسن باید 89 سکانس را بزنند تا یک سکانس پخش شود.

حرفه های جنجالی عباس جشمیدی فر درباره محدودیت فیلمسازی

در زیر به جزییات سخنان عباس جمشیدی فر توجه کنید:

گفته های عباس جمشیدی فر درباره ساخت فیلم

عباس جمشیدی فر در 17 شهریور 1359 در تهران متول شد، وی بازیگر سینما و تلویزیون است او فارغ التحصیل لیسانس رشته تئاتر بوده که فعالیت خود را از کلاس تئاتر آغاز کرد سپس وارد عرصه تلویزیون شد و در نواختن سنتور هم مهارت دارد.

در 15 سالگی به بازیگری علاقمند شد تا اینکه در کلاس های استاد سمندریان شرکت کرد و در نهایت با تئاتر در سال 1377 وقتی 17 ساله بود بصورت جدی تر کارش را آغاز کرد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص عکس جدید عباس جمشیدی فر به همراه همسرش چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *