جزئیات جدید درباره ساخت دنباله Cyberpunk 2077 ؛ انتظاری طولانی مدت برای قسمت دوم ؟

پس از حواشی و زیاد و همچنین موفقیت‌هایی که بازی Cyberpunk 2077 به دست آورد، چندی پیش، خبری مبنی بر جزئیات جدید درباره ساخت دنباله Cyberpunk 2077 منتشر شد.

پس از اینکه بازی سایبرپانک 2077 با حواشی زیادی به انتشار رسید و همچنین نقدهای مثبتی از لحاظ داستانی دریافت کرد، بسیاری از طرفدران، انتظار جزئیات دومین قسمت Cyberpunk 2077 را داشتند که چندی پیش، سی دی پراجکت، ساخت دنباله بازی Cyberpunk 2077 را تأیید کرد.

ساخت بازی جدید از سایبرپانک به دلیل گسترده بودن دنیای بازی، گستردگی داستان و جزئیات، می‌تواند مقدار زیادی از زمان را در بر بگیرد که می‌تواند این بازی را برای 6 سال بعد، برنامه‌ریزی کرد.

جزئیات جدید درباره ساخت دنباله Cyberpunk 2077

جزئیات دومین قسمت Cyberpunk 2077

جزئیات جدید درباره ساخت دنباله Cyberpunk 2077
جزئیات دومین قسمت Cyberpunk 2077

ساخت مجموعه‌ای دیگر از این بازی، پس از انتشار بسته الحاقی Phantom Liberty که هواداران مدت زیادی در انتظار آن بودند، رخ خواهد داد و مشخص می‌کند که توسعه‌دهندگان، پشتیبانی از ۲۰۷۷ را به پایان رسانده و به آینده سری نگاه خواهند کرد یا خیر.

بیشتر بخوانید:

بررسی و معرفی بهترین فیلم های سایبرپانک

بهترین کمیک های سایبرپانک دی سی

Phantom Liberty که سپتامبر سال گذشته معرفی شد، به عنوان یک داستان جاسوسی مهیج توصیف شده است. در اینجا شاهد وفاداری V به ایالات متحده جدید آمریکا خواهیم بود، جایی که او با یک مامور جدید FIA به نام Solomon Reed که اتفاقاً توسط ادریس البا بسیار محبوب به تصویر کشیده می‌شود، تیم خواهد شد. همچنین جانی سیلورهند کیانو ریوز نیز بازخواهد گشت. هنوز تاریخ انتشار این DLC مشخص نیست اما CD Projekt RED در عوض به‌روزرسانی پیشرفت پروژه Orion را ارائه کرده است.

ساخت دنباله بازی Cyberpunk 2077

جزئیات جدید درباره ساخت دنباله Cyberpunk 2077
ساخت بازی جدید از سایبرپانک

مدیرعامل سی دی پراجکت، درباره دنباله این مجموعه اعلام کرد که پس از انتشار DLC این بازی، تصمیم نهایی را خواهیم گرفت. سایبرپانک ۲۰۷۷، یک بازی ویدئویی در سبک نقش‌آفرینی اکشن است که توسط سی‌دی پروجکت رد توسعه یافته و در ۱۰ دسامبر ۲۰۲۰ برای مایکروسافت ویندوز، گوگل استادیا و کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و اکس‌باکس وان منتشر شده است.

بازی به دلیل روایت، محیط و گرافیکش مورد تحسین منتقدان قرار گرفت، گرچه برخی از عناصر گیم‌پلی آن نقدهای متفاوتی دریافت کردند. بازی همچنین به دلیل نمایش شخصیت‌های تراجنسیتی با انتقاداتی مواجه شد. تا آپریل ۲۰۲۲ بیش از ۱۸ میلیون نسخه از بازی به فروش رسید. بسته الحاقی‌ای به نام فانتوم لیبرتی (Phantom Liberty) قرار است در سال ۲۰۲۳ بر روی رایانه‌های شخصی و کنسول‌های نسل نهم انتشار یابد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *