همنواز

ویدیو : اجرای زنده حامی در برنامه آوای جادویی

به تازگی ویدیویی از اجرای زنده حامی در برنامه آوای جادویی در رسانه های مجازی پخش شده که حواشی زیادی را در رسانه ها ایجاد کرده است.

اخیرا ویدیویی از خوانندگی حامی در برنامه آوای جادویی در سانه های مجازی منتشر ششده است. اجرای لایو حامی در برنامه آوای جادویی بسیار زیبا و جذاب می باشد.

اجرای زنده حامی در برنامه آوای جادویی

نواختن بداهه حامی در برنامه آوای جادویی

در مسابقه آوای جادویی محمد اصفهانی، رضا صادقی، محمد معتمدی و رضا یزدانی به عنوان داوران و مربیان این مسابقه، علیرضا افکاری به عنوان کارشناس هنری و علی اوجی به عنوان مجری این مسابقه به اجرا می پردازد. خلاصه داستان قسمت پانزدهم ۱۵ برنامه آوای جادویی : اولین قسمت از مرحله دوم آوای جادویی، بسیار هیجان انگیز و شروع رقابت درون گروهی داوران است.

در آوای جادویی استعداد‌های خوانندگی در سراسر کشور، که به هر دلیل امکان حضور در یک اتفاق موسیقیایی بزرگ و یکپارچه را نداشته‌اند از طریق فراخوان وارد مرحله راستی آزمایی شده و پس از اخذ رای مثبت مربی خود وارد مسابقه اصلی با سطح حرفه ای می شود.

اجرای زنده حامی در برنامه آوای جادویی
نواختن بداهه حامی در برنامه آوای جادویی

خوانندگی حامی در برنامه آوای جادویی

در ادامه می‌توانید اجرای لایو حامی در برنامه آوای جادویی را ببینید:

در این مرحله هنرجویان هر گروه جهت رفتن به مرحله سوم به صورت دو به دو با یکدیگر به رقابت می‌پردازند آوای جادویی یک رویداد و یک تریبون رسمی برای به تصویر کشیدن رقابتی سالم و معرفی استعدادهای خوانندگی کشور است و صرفا یک برنامه‌ی تولیدی با رویکرد سرگرمی نیست، بلکه تلاش می‌کند با نمایش به اشتراک گذاشتن تجربیات بزرگان موسیقی کشور، تبادل نظرات کارشناسی و آموزش‌ها و تمرین‌های کاربردی لازم، علی‌رغم خلق لحظات متفاوت و جذاب برای بینندگان، روند رقابت شرکت کننده‌های مستعد را، هدفمندسازی نموده و قضاوت را در نهایت به مخاطبین واگذار نماید.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *