تماشا کنید: اوازخوانی گیلکی علی انصاریان

به تازگی انتشار فیلم اوازخوانی گیلکی علی انصاریان در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی وایرال و همچنین توجه زیادی را به‌خود جلب کرده است.

به مناسبت تولد زنده یاد علی انصاریان در تیرماه فیلم‌های علی انصاریان برای زنده نگه داشتن یاد او در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود. فیلم اواز گیلکی علی انصاریان تحت عنوان ویدیو اوازخواندن گیلکی علی انصاریان در صفحات مجازی خبرساز شد. در ادامه با ویدیو وایرال فیلم اوازخوانی گیلکی زنده یاد علی انصاریان همراه فگار باشید.

اوازخوانی گیلکی علی انصاریان

فیلم اوازخوانی گیلکی از علی انصاریان

همچنین به مناسبت تولد زنده یاد علی انصاریان در 14 تیر، گریه حامد اهنگی و یوسف تیموری برای علی انصاریان با اهنگ دلخوری از نیما صالحی منتشر شد.

اوازخوانی گیلکی علی انصاریان

فیلم خواندن اواز گیلکی از علی انصاریان

ویدئو اواز خواندن گیلکی علی انصاریان دوباره یاد او را در ذهن‌ها تازه کزد. علی انصاریان بازیکن فوتبال و شخصت مردمی بود که بسیاری از افراد با نام نیک از او یاد می‌کنند.

تماشا کنید: گریه یوسف تیموری و حامد اهنگی برای علی انصاریان

علی انصاریان در تاریخ 22 دی 1399 در ویژه برنامه دربی به کرونا مبتلا شد که با درگیر شدن به ریه او به بیمارستان انتقال داده شد. او بعد از حدود سه هفته دست و پنجه نرم کردن با این بیماری در تاریخ 14 بهمن 1399 به کما رفت و بعد از این اتفاق درگیر شدن ریه او به 100 درصد رسید و روز بعد یعنی 15 بهمن در سن 43 سالگی دار فانی را وداع خواند. ویدیو انتشار یافته مربوط به برنامه رئالیتی شو شام ایرانی است.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *