قوی ترین اعضای بلک بول در انیمه شبدر سیاه از نگاه سایت فیگار

انیمه شبدر سیاه دارای گیلدر‌های مختلفی می‌باشد که اعضای قدرتمندی دارند، اما در این نوشتار ما قوی ترین اعضای بلک بول در انیمه شبدر سیاه را معرفی خواهیم کرد.

در یکی از بهترین انیمه های جهان، یعنی شبدر سیاه، اعضای گروه بلک بول (Black Bull) ممکن است توسط دیگران کم ارزش شمرده شوند، اما آن‌ها قدرت قابل توجه‌ای دارند. ما قوی‌ترین اعضای آن‌ها را برای شما طبقه‌بندی کرده‌ایم.

در دنیای شبدر سیاه، سحر و جادو، مقام، وضعیت و احترام هر کسی را در قلمرو شبدر تعیین می‌کند. کسانی که بهترین می‌شوند، اغلب توان خود را برای تبدیل شدن به شوالیه‌های جادویی آزمایش می‌کنند. نجیب زادگان و مردم عادی به یک اندازه توانایی‌های جادویی خود را بهبود می‌بخشند تا به دنبال حفظ قلمرو خود و تقویت قدرت‌های خود باشند.

تمامی انجمن‌های نیروهای جادویی به خاطر قدرت و شهرت‌شان تحسین می‌شوند، اما زمانی که از بلک بولز صحبت می‌کنیم اینطور نیست. بلک بولز گروهی است که معمولاً به عنوان گروهی عجیب و غریب و مشکل‌ساز شناخته می‌شوند. اگرچه سایر انجمن‌های نیروهای جادویی ممکن است به آن‌ها از بالا نگاه کنند و دست بالاتری داشته باشند، اما بلک بولز دارای بسیاری از قوی‌ترین جادوگران در قلمرو شبدر هستند.

قوی ترین اعضای بلک بول در انیمه شبدر سیاه

معرفی قوی ترین اعضای بلک بول در انیمه شبدر سیاه

شما می‌توانید فهرست قوی ترین اعضای بلک بول در انیمه شبدر سیاه را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

مقالات مکمل:

قوی ترین اعضای بلک بول در انیمه شبدر سیاه
نیرومند ترین اعضای بلک بول در انیمه شبدر سیاه

اعضای گروه بلک بولز (Black Bulls) همچنان با پیشرفت داستان قدرتمندتر می‌شوند. داستان انیمه هنوز به سطح مانگا نرسیده است، اما طرفداران شبدر سیاه همچنان به ساخت فصل‌های بیشتری امیدوارند. به همین دلیل، ما این لیست را به روز کرده‌ایم تا ده تا از پانزده عضو گروه بلک بولز را با توجه به قدرت‌شان رتبه بندی کنیم.

Gauche Adlai

قوی ترین اعضای بلک بول در انیمه شبدر سیاه
قدرتمند ترین اعضای بلک بول در انیمه شبدر سیاه

گاوش آدلای یک شوالیه جادویی جوان و رده یک می‌باشد – و از خاندان آدلای نجیب زاده است که در اتفاقی ناگوار والدینش را می‌کشد. پس از غارت ثروتشان توسط یک خانواده سلطنتی دیگر، گاوش و خواهرش ماری اسیر خیابان‌ها می‌شوند.

برای حفاظت و تأمین نیازهای او، گاوش پس از دعوت یامی، به گروه بلک بولز می‌پیوندد. گاوش از جادوی آینه استفاده می‌کند و می‌تواند با استفاده از آینه‌های خود حملات انرژی را به سمت حریفان خود بازتاب کند. معروفترین قدرت او “آینه تکرار” است که یک تکنیک بسیار ویرانگر می‌باشد، به خصوص وقتی که با ابزار جادویی چشم آینه‌ای او ترکیب می‌شود. گاوش بدون شک در میان قوی‌ترین اعضای گروه بلک بولز قرار دارد.

Grey

قوی ترین اعضای بلک بول در انیمه شبدر سیاه
توانا ترین اعضای بلک بول در انیمه شبدر سیاه

گری (Grey) تجسم عبارت “ظاهر می‌تواند فریب دهنده باشد” است. وی در ابتدا به عنوان یک “پسر” ساکت و تهدیدآمیز ظاهر شد که همه از او می‌ترسیدند، اما بعدها فاش می‌شود که او در واقع یک دختر کوچک شدیداً خجالتی است.

گری هم به جادوی تبدیل و هم به جادوی تغییر شکل متکی است. با استفاده از جادوی تغییر، می‌تواند به هرچه می‌خواهد، بدون توجه به اینکه انسان است یا نه، شکل بگیرد. با این حال، قدرت واقعی گری در جادوی تبدیل است که به او امکان تغییر ساختار هر چیزی که لمس می‌کند را می‌دهد. با این جادو، گری حتی قادر است دیگران را نیز بهبود بخشد و این امر او را به یکی از چند عضو چند منظوره‌ی بلک بولز تبدیل می‌کند.

Secre Swallowtail

قوی ترین اعضای بلک بول در انیمه شبدر سیاه

سکره سوالوتیل (Secre Swallowtail) خدمتکار لمیل سیلوامیلیون، اولین پادشاه جادوگر پادشاهی شبدر بود. با تغییر شکل به یک پرنده ضد جادو، سکره بر روی آستا نظارت می‌کند تا اطمینان حاصل شود که او در امان است. وقتی پادشاهی شبدر واقعاً در خطر است، سکره شکل واقعی خود را به آستا نشان می‌دهد و بعدها عضو رسمی گروه بلک بولز می‌شود.

تخصص سکره در جادوی گمراه کننده است که به او این امکان را می‌دهد تا هر نوع جادو یا اجسامی را باز و بسته کند. او حتی توانایی دارد پادشاه جادوگر اول را به سنگی محکم تبدیل کند و او را برای نسل‌ها زنده نگه دارد. سکره همچنین می‌تواند از جادوهای گمراه کننده خود برای بهبود افراد، ترمیم زخم‌ها یا حتی اتصال عضلات استفاده کند.

Luck Voltia

قوی ترین اعضای بلک بول در انیمه شبدر سیاه

لوک ولتیا (Luck Voltia) عضوی از نیروهای جوان جادویی کلاس پنجم است و با هر کسی که ملاقات می‌کند، او را به مبارزه فرا می‌خواند. در نتیجه جنگ طلبی مشتاقانه او، لوک پس از پیوستن به بلک بولز احساس خانه‌داری می‌کند. او در جادوی برق تخصص دارد و می‌تواند برق را به عنوان پرتابه یا تقویت‌کننده استفاده کند.

استراتژی اصلی لوک این است که به صورت کامل به مبارزه بپردازد و با استفاده از برق، سرعت و قدرت خود را افزایش دهد. او یک مبارز یک به یک عالی است و باور کنید که او یکی از خشونت‌آمیزترین اعضای بلک بولز می‌باشد. پس از چند ماه آموزش، لوک سطح قدرت جدیدی کسب کرده است و می‌تواند مانای طبیعی را به جادوها هدایت کند و رعد و برق واقعی ایجاد کند.

Vanessa Enoteca

قوی ترین اعضای بلک بول در انیمه شبدر سیاه

وانسا انوتکا (Vanessa Enoteca) جادوگر بلک بولز، دارای جادوی نخ می‌باشد و قادر به کنترل نخ‌ها برای حمله یا دفاع است. وانسا از جنگل جادوگران می‌آید و به عنوان شخصیت مورد علاقه ملکه جادوگران، در یک قفس سال‌ها گرفتار شده بود. با کمک یامی، وانسا از زندان فرار کرده و عضو مفتخر بلک بولز می‌شود.

بعدها، وانسا قدرت نخ قرمز سرنوشت را توسعه داد. این توانایی توسط یک گربه قرمز کوچک نمایش داده می‌شود که با لمس کردن کسی، نتیجه مبارزه را تغییر می‌دهد. با اعتماد به این قدرت، وانسا می‌تواند جریان مبارزه را کنترل کند و او را به یک حریف ترسناک تبدیل می‌کند.

Charmy Pappitson

قوی ترین اعضای بلک بول در انیمه شبدر سیاه

چارمی پاپیتسون (Charmy Pappitson) عضوی از نیروهای جادویی جوان کلاس اول است و یک هیبرید انسان کوتوله است. به همین دلیل، چارمی می‌تواند از دو نوع جادو استفاده کند – جادوی پنبه و جادوی غذا. جادوی پنبه به چارمی این امکان را می‌دهد تا هرجور که می‌خواهد پنبه‌ بسازد و آن‌ها را کنترل کند و حتی می‌تواند گوسفندانی را بسازد تا به دستور او به دشمن حمله کنند.

جادوی غذا به او این امکان را می‌دهد تا هر نوع جادوی دیگری را مصرف کند و جادوی خود را بازیابی کند. توانایی چارمی در استفاده از دو نوع مختلف جادو، او را چندمنظوره و پیش‌بینی ناپذیر می‌کند. مخزن مانای او به حدی بالا است که حتی یک الف از قدرت او به راحتی می‌ترسد.

آموزش در قلمرو قلب، کنترل بیشتری را بر روی هر دو جادوی غذا و پنبه به او می‌دهد. احتمالاً چارمی قوی به نظر نمی‌رسد، اما بدون شک یکی از قدرتمندترین اعضای بلک بولز است.

Nacht Faust

قوی ترین اعضای بلک بول در انیمه شبدر سیاه

ناخت فاست (Nacht Faust)، معاون مرموز بلک بولز است. ناخت در گذشته دوست نزدیک یامی بود، اما رفتارش پس از اینکه خانواده‌اش تلاش کردند شیاطین را مورد مطالعه و کنترل قرار دهند که باعث مرگ پدر و مادر و برادرش شد، تغییر کرد. از آن زمان به بعد، ناخت سعی کرده است تا یک مبارز با شرافت شود، شخصی که همه چیز را به درستی انجام می‌دهد.

جادوی سایه ناخت به او این امکان را می‌دهد تا از هر سایه‌ای عبور کند، حتی در فواصل بزرگ. او می‌تواند با استفاده از آن، افراد را متوقف کند یا حتی خودش را ناپدید کند. قدرت دیگر ناخت، توانایی استفاده از جادوی اتحاد است که به او این امکان را می‌دهد تا با شیاطینی که خانواده‌اش فرا خوانده‌اند، ادغام شود.

Noelle Silva

قوی ترین اعضای بلک بول در انیمه شبدر سیاه

نوئل سیلوا عضوی از نیروهای جادویی جوان کلاس سوم و دختر دوم خاندان سلوا سلطانی است. او در جادوی آب ماهر است و دارای مخزن قدرت عظیمی است. از زمان تولد، نوئل مشکل در کنترل جادوی خود داشته است، اما به لطف توسعه شخصیت شگفت‌انگیزش، تسلط بر جادوی خود را به دست آورده و می‌تواند انواعی از جادوهای قدرتمند را برانگیزاند.

جادوهایی مانند حصار آب سیلوا و “فریاد اژدهاهای دریا”، جادو‌هایی قدرتمند هستند و به مخزن عمیق مانای او وابسته‌اند. برجسته‌ترین جادوی او، زره والکری است که بدن او را در آب پوشانده و یک نیزه قدرتمند از جنس آب به او می‌دهد. قوی‌ترین حالت نوئل زمانی است که با روح آبی اوندین ادغام می‌شود و او را به یک جادوگر مقدس تبدیل می‌کند.

Asta

قوی ترین اعضای بلک بول در انیمه شبدر سیاه

آستا عضوی از نیروهای جادویی جوان کلاس سوم است و از کتاب جادویی شبدر پنج برگ استفاده می‌کند. در یک دنیا که جادو همه چیز است، آستا بدون هیچ گونه جادویی به دنیا آمد. برای متعادل کردن شرایط، آستا به یک قدرت دسترسی دارد.

به دلیل سرسختی که در مبارزه دارد، آستا می‌تواند شمشیرهای ضد-جادو را فرا بخواند تا هر نوع جادویی که با تیغه‌هایش تماس بر قرار می‌کند را از بین ببرد. از آنجایی که آستا نقطه مقابل جهان جادو است، بسیار قدرتمند است.

وی دسترسی به یک شمشیر کوتاه، یک کلیمور و یک شمشیر بزرگ دارد و هر کدام راه‌های مختلفی برای خنثی کردن جادو دارند. پس از آموزش با ناخت، آستا تسلط بیشتری بر قدرت فرم اتحاد خود (Unite Form) پیدا کرد و با ادغام با شریک شیطانی خود به نام لیبه، قدرت ضد-جادوی خود را به طور چشمگیری افزایش داد. با این حال، آستا هنوز به قوی‌ترین عضو بلک بولز تبدیل نشده است.

Yami Sukehiro

یامی سوکهیرو (Yami Sukehiro) رهبر مشهور بلک بولز و یکی از قدرتمندترین نیروهای جادویی در شبدر سیاه است. یامی قادر به کنترل و مدیریت جادوی تاریکی است، توانایی اسرارآمیزی که فقط وی آن را دارد. او اهل کشور دوردست هینو است و به همین دلیل توانایی درک کی را پیدا کرده است.

یامی می‌تواند از جادوی تاریکی برای بریدن حفره‌ها در واقعیت استفاده کند و حملات ویرانگری را ایجاد کند. این قدرت به تنهایی حریفی را که بقیه اعضای بلک بولز نتوانستند با آن مقابله کنند را شکست می‌دهد. یامی همچنین می‌تواند از جادوی تاریکی برای افزایش قدرت و سرعت خود استفاده کند، و این بدون در نظر گرفتن مهارت برجسته‌ی شمشیرزنی او است.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار قوی ترین اعضای بلک بول در انیمه شبدر سیاه سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *