ویدیو : پشت پرده غرق شدن شناگر افغانی حین مسابقات شنا

امروز ویدیویی از غرق شدن شناگر افغانی حین مسابقات شنا منتشر شد است. گویا در یک حادثه تلخ، شناگر افغانی در مسابقات شنا به غرق شد.

در یک حادثه تلخ، یک شناگر افغانی در حین مسابقات شنا غرق شد. حادثه در طول یکی از مسابقات شنا در دسته‌بندی خاص دانشگاهی رخ داد. امدادگران و تیم امداد و نجات فوراً بلافاصله وارد عمل شده و تلاش‌های بی‌وقفه‌ای برای نجات شناگر غرق شده صورت گرفت.

غرق شدن شناگر افغانی حین مسابقات شنا

در روز گذشته، خبری جنجالی با عنوان غرق شناگر افغانستانی در مسابقات شنا در رسانه‌های فارسی زبان هم‌رسانی و اشتراک‌گذاری شد. این خبر در ابتدا مربوط به غرق شدن واقعی یک ورزشگار بود؛ اما بعدها شکل تازه‌ای به خود گرفت. به عبارت دیگر، اعلام شد که این شناگر توسط نجات‌دهندگان حاضر در استخر مسابقات نجات پیدا کرده است.

در لحظه شروع مسابقات شنای 50 متر پروانه، عبدالوارث کریمی، شناگر افغانستانی که به دعوت وزارت تحصیلات عالی طالبان برای شرکت در مسابقات شناگ فستیوال دانشگاه‌های جهان به روسیه اعزام شده بود، در آب تا مرز غرق شدن پیش رفت. اما تیم برگزاری مسابقات با اقدام سریع توانست او را نجات دهد. عبدالوارث کریمی ادعا کرده است که در همان لحظه پایش را گرفته بود، اما این حادثه سوژه‌ای برای رسانه‌های بین‌المللی، از جمله رسانه‌های روسیه، شده است. می‌توانید لحظه غرق شدن شناگر افغان در استخر مسابقات را در تابناک مشاهده کنید.

علت غرق شدن شناگر افغانی در مسابقات

در ادامه ویدیو دلیل غرق شناگر افغانی در مسابقات شنا را ببینید:

مرگ شناگر افغانی در مسابقات شنا بر اثر غرق شدن

همچنین تصویری کوتاه و بی کیفیت از لحظه‌ای که یک ناجی غریق در حال کمک به یک شناگر است، فقط در دسترس بود. این تصویر نشان دهنده‌ای خاص ندارد و اگر خبرنگاری در محل حضور داشته باشد، باید تصویر طولانی‌تر و با کیفیت‌تر را گرفته بود.

موضوع خود به تنهایی مضحک و خنده‌دار است و ارزش خبری دارد. شناگر افغان پس از گرفتگی ساق پا هنگام شنا قادر به ادامه کار نبود و با کمک غریق، نجات یافت. علت حادثه برای وارث کریمی، ورزشکار افغان، گرفتگی عضله ساق پای او بود. البته وضعیت سلامتی او پایدار است، اما هنوز دربارهٔ این موضوع صحبت نکرده است. ممکن است همچنان تلاش می‌کند تا اتفاقی که برایش رخ داده را مورد توجه قرار ندهد، تا از تخریب شخصیتش جلوگیری کند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص غرق شدن شناگر افغانی حین مسابقات شنا چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *