همنواز

پخش زنده لیگ عربستان توسط صدا و سیما

حالا که لیگ عربستان به یکی از قدرتمند‌ترین لیگ‌های جهان تبدیل شده، تصمیمی بر پخش زنده لیگ عربستان توسط صدا و سیما گرفته شد که جالب توجه بود.

حالا که لیگ عربستان در سال 2023، با خرید ابرستاره‌های بزرگ فوتبال، مانند نیمار، بنزما، کانته، محرز، و… به یکی از بزرگ‌ترین و جذاب‌ترین لیگ‌های فصل 2023/2024 شد، صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، تصمیم گرفت تا از پخش زنده این مسابقات را پشتیبانی کند.

پخش زنده لیگ عربستان توسط صدا و سیما

پخش زنده صدا و سیما برای لیگ عربستان

حضور ستاره‌های فوتبال جهان در لیگ حرفه‌ای عربستان، تلویزیون ایران را مجاب کرد تا مسابقات مهم لیگ این کشور را به شکل مستقیم پوشش دهد، اتفاقی که با پخش زنده بازی تیم‌های الاتحاد و الهلال افتاد.

بیشتر بخوانید:

کریستیانو رونالدو با لباس عربی در عربستان کولاک کرد

در سال گذشته، کریستیانو رونالدو، یکی از برترین ستارگان فوتبال جهان، به باشگاه النصر عربستان پیوست. این تغییر منجر به همکاری با پلتفرم‌های آنتن، نماوا و فیلیمو شد که قبلاً مسابقات مهم تیم‌های فوتبال جهان را پوشش می‌دادند. این پلتفرم‌ها تصمیم گرفتند بازی‌های تیم جدید رونالدو را نیز به صورت زنده در پلتفرم‌های خود پخش کنند. حالا با حضور ستارگان بیشتر در تیم‌های بیشتر از این لیگ، بدون شک بازی‌های جذاب‌تری را خواهیم دید و مدیریت صدا و سیما تصمیم گرفت که این بازی‌ها را پخش کنند.

پخش زنده صدا و سیما برای لیگ عربستان

پخش زنده لیگ عربستان توسط صدا و سیما
پخش مسابقات لیگ عربستان توسط تلویزیون

پخش لیگ عربستان از تلویزیون

در فصل گذشته، پخش زنده بازی‌های لیگ حرفه‌ای عربستان توسط پلتفرم‌هایی صورت می‌گرفت که شبکه‌های تلویزیونی معتبری به این رقابت‌ها توجه نمی‌کردند. با این حال، دو عامل موجب شدند تا در نهایت شبکه ورزش تصمیم به پوشش زنده بازی‌های لیگ عربستان بگیرد.

اولین و مهم‌ترین عامل، در اختیار قرار گرفتن حق پخش بازی‌ها به صورت رایگان از سوی عربستان به ایران بود. عامل دوم، علاقه‌مندی مخاطبان به پیگیری بازی‌های ستارگان فوتبال جهان در تیم‌های جدیدشان در لیگ عربستان بود. این دو عامل باعث شدند شبکه ورزش پخش زنده مسابقات لیگ حرفه‌ای عربستان را به برنامه‌های خود اضافه کند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص پخش زنده لیگ عربستان توسط صدا و سیما چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *