همنواز

تریلر سریال Everything Now منتشر شد

چندی پیش نتفلیکس تریلر سریال Everything Now یکی از مهم‌ترین سریال‌های تینیجری امسال خودش را به انتشار رساند و انتشار این تریلر با بازتاب فراوانی همراه بود.

چندی پیش تریلر رسمی Everything Now توسط Netflix به انتشار رسید که بازتاب فراوانی را به همراه داشت. “همه چیز اکنون” یک مجموعه تلویزیونی درام و کمدی محصول نتفلیکس است که توسط شرکت Left Bank Pictures تولید شده است.

تریلر سریال Everything Now

سریال Everything Now، به نویسندگی ریپلی پارکر ساخته شده و با بازی سوفی وایلد و لورین آجوفو به تصویر کشیده شده است. علاوه بر آن، استفن فرای و ویوین آچمپونگ نیز در این سریال حضور دارند. میا، نقشی که توسط سوفی وایلد ایفا می‌شود، یک دختر 17 ساله لندنی است. پس از ورود به بیمارستان به خاطر بی‌اشتهایی عصبی، او به بخش ششم انتقال می‌یابد.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های دبیرستانی آمریکایی و جهان + [2023 و نتفلیکس]

این پروژه در نوامبر 2021 توسط نتفلیکس با نام “The Fuck-It Bucket” به عنوان یک سریال هشت قسمتی تأیید شده است. تهیه‌کنندگان اجرایی این سریال شامل اندی هریس، سیان مک‌ویلیامز و راب بولاک از فیلمنامه‌نویس ریپلی پارکر همراهی می‌کنند. در مارس 2023، گزارشگر هالیوود ریپورتر اعلام کرد که عنوان سریال به “همه چیز اکنون” تغییر کرده است.

در ادامه می‌توانید نخستین تریلر Everything Now را ببینید:

در آگوست 2022، اعلام شد که استفن فرای و ویوین آچامپونگ به بازیگران سریال پیوسته‌اند. لورین آجوفو، یکی از بازیگران این سریال، پروژه را به عنوان “بازیگری که باید عاشقش شوید” توصیف کرد و از دسامبر 2022، با صبوری منتظر انتشار آن باشید. او احساس می‌کرد که از شرکت در این پروژه بسیار خرسند است. این سریال با سریال‌های دیگری مانند “Heartstopper” و “S** Education” از نتفلیکس مقایسه شده است.

 

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های کمدی تاریخ سینمای جهان + [2023 و لینک دانلود]

سوفی وایلد، آجوفو کدبی، نوح توماس، ویوین آچامپونگ، ویو الکس هاسل، سم روبن، نیام مک کورمک، استیون فرای در این سریال کمدی از نتفلیکس، هنرنمایی خواهند کرد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص تریلر سریال Everything Now چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *