استیو هارول درگذشت + علت مرگ

روز گذشته، اعضای گروه Smash Mouth، در خبری رسمی از درگذشت استیو هارول خبر دادند. این خواننده روز گذشته در سن 56 سالگی درگذشت.

طبق گزارشات رولینگ استون، روز گذشته مرگ خواننده شرک 1 یکی از اتفاقات تلخ دنیای موسیقی بود. آهنگ “All Star” که در دومین آلبوم این گروه قرار داشت، برای تیتراژ ابتدایی انیمیشن بسیار محبوب “شرک” استفاده شده بود.

درگذشت استیو هارول

این نوازنده که بیشتر به خاطر آهنگ‌هایی مانند “آل استار” و “من یک مؤمن هستم” شناخته می‌شود، در خانه‌اش در بویز درگذشت. در این مرگ ناگهانی او، خانواده و دوستان او در کنار او بودند. این خواننده آمریکایی در زمان درگذشت خود در مراحل پایانی زندگی‌اش، نارسایی کبد گرفته بود و همراه با خانواده‌اش در یک آسایشگاه تحت مراقبت قرار داشت.

هیز، مدیر عامل او در روز یکشنبه اعلام کرد که هارول به دلیل نارسایی مزمن کبد، در بیمارستان تحت مراقبت نامزدش قرار دارد و او “فقط یک هفته فرصت دارد.

در ادامه می‌توانید تصویری از استیو هارول را ببینید:

درگذشت استیو هارول
مرگ خواننده شرک 1

مدیر عامل او پس از مرگ استیو گفت:

صدای نمادین استیو یکی از شناخته‌شده‌ترین صداهای نسل اوست. استیو طرفداران را دوست داشت. اگرچه استیو هنوز در اینجا با ما است. تنها خواسته‌ی اضافی من این است که ما امیدواریم در این دوران سخت، مردم به حریم خصوصی استیو و خانواده‌اش احترام بگذارند.

بیوگرافی استیو هارول

درگذشت استیو هارول
علت مرگ استیو هارول خواننده شرک

استیون اسکات هارول، یک خواننده آمریکایی بود. هارول از زمان تأسیس گروه راک Smash Mouth در سال 1994 تا زمان بازنشستگی در سال 2021 به عنوان خواننده اصلی گروه راک خدمت کرد. گروه Smash Mouth تشکیل شده است از گرگ کمپ، استیو هارول، کوین کلمن و پل دی لیزل.

در گذشته، هارول به عنوان یک خواننده رپ در FOS (آزادی بیان) فعالیت می‌کرد. آنها برای اولین بار با آهنگشان به نام “Walkin’ on the Sun” در سال 1997 به موفقیت دست یافتند. هارول همچنین یکی از بازیگران برجسته فصل ششم سریال واقعیت VH1 به نام “The Surreal Life” در سال 2006 بود. او بیشتر به خاطر آهنگ “آل استار” شناخته می‌شود.

حواشی پیرامون مرگ ناگهانی استیو هارول

درگذشت استیو هارول
حواشی پیرامون مرگ ناگهانی استیو هارول

در طول زندگی خود، هارول با مشکلات اعتیاد به الکل مواجه بود. در سال 2013، او به علت کاردیومیوپاتی و آنسفالوپاتی ورنیکه، که می‌تواند منجر به نارسایی قلبی شود و توانایی حرکتی مانند گفتار و حافظه را تحت تأثیر قرار دهد، مبتلا شد. در سال 2017 به علت کاردیومیوپاتی، او بستری شد. هارول اشاره کرد که به دلیل این مشکلات، قابلیت اجرای خوب خود را ندارد و به طور ضمنی بازنشسته شده است.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید.

دیدگاه شما در خصوص درگذشت استیو هارول چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *