همنواز

بیوگرافی مرتضی امینی تبار ؛ زندگی خصوصی، شایعات و حقایق پنهان

مرتضی امینی تبار بازیگر جذاب و موفق سریال زخم کاری، که با آغاز فصل دوم این سریال، با بازی درخشانش برسر زبان‌ها افتاده است. با بیوگرافی مرتضی امینی تبار همراه فیگار بمانید.

مرتضی امینی تبار کیست؟ مرتضی امینی تبار بازیگر سینما و تلویزیون، متولد ۱۶ مرداد ۱۳۷۸، در قم به دنیا آمده است. او اصالتی افغانستانی دارد، اما در ایران متولد شده، پدر و مادر مرتضی امینی تبار حدود ۲۵ سال پیش از افغانستان به ایران مهاجرت کرده‌اند.

مرتضی امینی تبار در سربال پرطرفدار زخم کاری 2 با نقش میثم ظاهر شد. جالب است بدانید او برای بازی در نقش میثم، در چند تئاتر به محمدحسین مهدویان معرفی می‌شود. پس از گذراندن تست‌های سختگیرانه، او توسط محمدحسین مهدویان در نهایت برای بازی در سریال “زخم کاری” انتخاب می‌شود.

زندگی نامه مرتضی امینی تبار

بیوگرافی مرتضی امینی تبار
بیوگرافی مرتضی امینی تبار

“زخم کاری” یک مجموعه نمایش خانگی ایرانی که به نویسندگی و کارگردانی محمدحسین مهدویان در ژانر درام جنایی ساخته شده است. در این مجموعه، بازیگرانی همچون جواد عزتی، رعنا آزادی‌ور، هانیه توسلی، سعید چنگیزیان، الهه حصاری، عباس جمشیدی‌فر، مهدی زمین‌پرداز، مرتضی امینی‌تبار، امیرحسین هاشمی و مائده طهماسبی حضور دارند.

مرتضی امینی تبار توسط استاد تئاترش، کیومرث مرادی، به آقای مهدویان معرفی شد و پس از آزمون‌های موفق، برای نقش میثم در این مجموعه انتخاب شد. او با حضور در کنار بازیگران چهره، تجربه‌ای قابل توجه را به دست آورده است. از همینجاست که زندگی نامه مرتضی امینی تبار مهم و در میان رسانه‌ها اطلاعاتی از او دست به دست می‌شود. در ادامه به هر آنچه که باید درباره آقای امینی تبار بدانید خواهیم پرداخت.

اطلاعات شخصی مرتضی امینی تبار

بیوگرافی مرتضی امینی تبار
بیوگرافی مرتضی امینی تبار
  • نام: مرتضی امینی تبار
  • تاریخ تولد مرتضی امینی تبار: ۱۶ مرداد ۱۳۷۸
  • محل تولد مرتضی امینی تبار: قم
  • سن مرتضی امینی تبار: 24
  • وضعیت تاهل مرتضی امینی تبار: مجرد
  • صفحه اینستاگرام مرتضی امینی تبار: aminitabaar

زندگی خصوصی مرتضی امینی تبار

بیوگرافی مرتضی امینی تبار
بیوگرافی مرتضی امینی تبار

مرتضی امینی‌تبار که با مرتضی امینی افغانی بعضی موقع‌ها خطاب می‌شود، نقش میثم در سریال “زخم کاری” را ایفا می‌کند، اصالتی افغانستانی دارد ولی در ایران به دنیا آمده است. پدر و مادر وی ۲۵ سال پیش از افغانستان به ایران مهاجرت کرده‌اند.

مرتضی امینی تبار، بازیگر سینما که ملیت او افغانستانی است. پدر و مادر او از اقوام تاجیک هستند و در سال 1375 به ایران مهاجرت کرده‌اند و در شهر قم ساکن شده‌اند. همچنین، مرتضی امینی تبار یک خواهر به نام لیلا دارد. وی در رشته بازیگری تحصیل کرده و فعالیت هنری خود را با شروع تئاتر دانشجویی آغاز کرده است. تا به اکنون اطلاعاتی از همسر مرتضی امینی تبار وجود ندارد؛ و این امکان را می‌دهیم که تا به حال وی ازدواج نکرده است!

زندگی شغلی مرتضی امینی تبار

بیوگرافی مرتضی امینی تبار
بیوگرافی مرتضی امینی تبار

مرتضی امینی تبار از دوران نوجوانی علاقمندی به بازیگری و مجری‌گری داشته است و در سن ۱۵ سالگی به عنوان مجری در یک شبکه انگلیسی زبان فعالیت می‌کرد. او در سن ۱۷ سالگی با حرفه‌ای شدن در زمینهٔ تئاتر آغاز کرد و پس از یک سال و پس از قبولی در رشتهٔ بازیگری، وارد دانشگاه تهران شد و در آنجا تحصیل کرد. او در نقش پسر مالک (با بازی جواد عزتی) در سریال “زخم کاری”، و با شخصیت میثم، به شهرت رسید.

فیلم های مرتضی امینی تبار

بیوگرافی مرتضی امینی تبار
بیوگرافی مرتضی امینی تبار

زخم کاری اولین حضور مرتضی امینی تبار در مقابل دوربین است.

سریال های مرتضی امینی تبار

بیوگرافی مرتضی امینی تبار
بیوگرافی مرتضی امینی تبار

مرتضی امینی تبار در سال ۱۴۰۰، اولین تجربه تصویری خود را با سریال «زخم کاری» شبکه خانگی فیلمیو داشت. در این سریال، او در کنار بازیگرانی همچون جواد عزتی و رعنا آزادی‌ور، بازی کرد. او نقش عاشق پیشه میثم را بازی کرد و در مقابل سارا حاتمی که در نقش مائده به ایفای نقش پرداخت، بسیار موفق عمل کرد.

تئاترهای مرتضی امینی تبار

بیوگرافی مرتضی امینی تبار
بیوگرافی مرتضی امینی تبار

مرتضی امینی تبار در تئاتر “راز بقا” به کارگردانی صالح علوی‌زاده به صورت حرفه‌ای روی صحنه حضور یافت. همچنین، او در نمایش‌های “بی‌مکان”، “چهلم” و “مشاهیر” نیز نقش آفرینی کرده است.

جوایز و افتخارات مرتضی امینی تبار

بیوگرافی مرتضی امینی تبار
بیوگرافی مرتضی امینی تبار

مرتضی امینی تبار بازیگر نوظهور عرصه سینما است. و متاسفانه جایزه‌ای هنوز دریافت نکرده است. جالب است بدانید یکی از آرزوهای بزرگ او رسیدن و به دست آوردن جایگاه تاثیرگذار در این عرصه است:

آرزویم این است که قصه‌های خودم را بازی کنم. قصه‌هایی که خوانده‌ام و همیشه آرزویم بوده که جای شخصیت‌های آنها باشم، مثل راسکولنیکف، هملت، ایوانف، سوکوروتازاکی و غیره. این کار آمادگی و تاثیر بزرگی می‌طلبد.

حواشی مرتضی امینی تبار

بیوگرافی مرتضی امینی تبار
بیوگرافی مرتضی امینی تبار

یکی از حواشی و شایعه‌هایی که در خصوص بازیگر جوان مرتضی امینی تبار منتشر شده حضور او در سریال یاغی بود… مرتضی امینی تبار در سریال “یاغی” نقشی ایفا نکرده است. “یاغی” یک مجموعهٔ تلویزیونی ایرانی در ژانر درام است که به کارگردانی محمد کارت تولید شده بود. بازیگران اصلی این مجموعه شامل پارسا پیروزفر، علی شادمان، طناز طباطبایی، امیر جعفری، نیکی کریمی، فرهاد اصلانی، مهدی حسینی‌نیا، آبان عسکری، مه‌لقا باقری، عباس جمشیدی‌فر، جواد خواجوی و الیکا ناصری هستند.

حقایق پنهان مرتضی امینی تبار

بیوگرافی مرتضی امینی تبار
بیوگرافی مرتضی امینی تبار

مرتضی امینی تبار با بازی در سریال “زخم کاری”، در نقش پسری عاشق‌پیشه به نام میثم، به اوج شهرت رسید. جالب است بدانید که “زخم کاری” اولین تجربه این بازیگر است. او در این خصوص می‌گوید:

من با شخصیت “میثم” ارتباط برقرار کردم از طریق خواندن فیلمنامه و کار با کارگردان و سایر بازیگران. اما کتاب “۲۰ زخم کاری” را نخوانده‌ام. در ابتدا حتی فیلمنامه را به طور کامل نخوانده بودم. ایده‌آل آقای مهدویان این بود که ما با دنیای قصه به طور کنترل شده‌تری مواجه شویم. بنابراین، در ابتدا فکر می‌کردم قسمت احساسی رابطه بین جوانان “میثم” و “مائده” در این قصه بسیار مهم است. بنابراین، سعی می‌کردم “میثم” بهترین نسخه‌ای از خودش برای “مائده” باشم. اما با پیشروی داستان، فهمیدم که “میثم” قبل از اینکه عاشق “مائده” شود، پسر “مالک” است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص بیوگرافی مرتضی امینی تبار چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *