تریلر فیلم سفید برفی با بازی یوتیوبر معروف منتشر شد

کمپانی دیلی وایر با انتشار اولین تریلر فیلم سفید برفی رقابت خود را با شرکت دیزنی علنی کرد. در این تریلر یکی از یوتیوبرهای معروف دیده می‌شود که در نقش سفید برفی حضور دارد.

بعد واکنش‌های منفی به لایو اکشن سفید برفی که شرکت دیزنی با بازی “ریچل زگلر” و “گل گدوت” تولید کرده بود، کمپانی  The Daily Wir تصمیم گرفت فیلم سفید برفی را به سبک خود بسازد. این شرکت اعلام داشته که در حال تولید لایو اکشنی براساس داستان سفید برفی است و تیزری را به دنبال آن منتشر کرد.

بیشتر بخوانید: جدیدترین تریلر انیمه Kaiju No. 8 منتشر شد

تریلر فیلم سفید برفی منتشر شد

فیلم جدید شرکت دیلی وایر “Snow White and the Evil Queen” نام دارد. در این لایو اکشن یکی از یوتیوبرهای معروف آمریکایی به نام برت کوپر نقش سفید برفی را بازی خواهد کرد. داستان این فیلم اقتباسی از داستان اصلی برادران گریم است که حالا در مالکیتی عمومی دارد و هر شرکت بنا به برداشت خود می‌تواند داستان آن را تغیر داده و تولید کند.

در تریلر فیلم سفید برفی و ملکه شرور می‌بینیم که سفید برفی با بازی برت کوپر سبدی از سیب‌های قرمز در دست دارد.

کمپانی دیزنی به خاطر انتخاب ریچل زگلر برای نقش سفیدبرفی مورد انتقاد شدیدی قرار گرفت و جنجال زیادی به پا کرد. انتقاد‌هایی که می‌تواند به نفع شرکت رقیب باشد. هرچند که این دو فیلم با دو رویکرد متفاوت از یک داستان مشترک ساخته شده است، اما تقابل این دو قطعا جالب خواهد بود.

در حالی تاریخ اکران لایو اکشن “سفید برفی و ملکه شرور” کمپانی دیلی وایر هنوز مشخص نیست که فیلم شرکت رقیبش در تاریخ 22 مارس 2024 برابر با جمعه 3 فروردین 1402 اکران خواهد شد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *