همنواز

تریلر سریال لایو اکشن Yu Yu Hakusho منتشر شد

تریلر سریال لایو اکشن Yu Yu Hakusho که یکی از مهم‌ترین سریال‌های ژاپنی و اقتباسی سال 2023 میلادی شبکه «نتفلیکس» است، منتشر شد.

به گزارش فیگار به نقل از The Verge؛ تریلر لایو اکشن Yu Yu Hakusho ، شامل سکانس‌هایی بود که طرفداران دنیای این مانگا را به شدت راضی خواهد کرد. این لایو اکشن، بر اساس مجموعه مانگاهای Yu Yu Hakusho ساخته شده و داستان فانتزی دارد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تریلر سریال لایو اکشن Yu Yu Hakusho منتشر شد

داستان این سریال، حول محور «یوسوکه اورامشی»، یک دانش‌آموز بزهکار دبیرستانی می‌چرخد که روزهایش را با دعوا سپری می‌کند. او در یک تصادف رانندگی، پس از نجات یک کودک، جان خود را از دست می‌دهد و سپس دوباره زنده می‌شود تا به عنوان یک محقق ماوراءالطبیعی خدمت کند.

در جولای سال 2022، «نتفلیکس» اعلام کرد که «تاکومی کیتامورا» در نقش «یوسوکه اورامشی»، «شوهی اوسوگی» در نقش «کازوما کووابارا»، «جون شیسون» در نقش «کوراما»، و «کاناتا هونگو» در نقش «هییی»، در این سریال به ایفای نقش می‌پردازند و حالا با انتشار تریلر سریال Yu Yu Hakusho ، مشخص شد که این سریال در تاریخ 14 دسامبر 2023 (23 آذر 1402)، توسط شبکه «نتفلیکس» منتشر می‌شود.

Yu Yu Hakusho، یک مجموعه تلویزیونی اکشن فانتزی و ماجراجویی ژاپنی است که «آکیرا موری» و «کازوتاکا ساکاموتو» وظیفه کارگردانی آن را بر عهده داشته‌اند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی لایو اکشن Yu Yu Hakusho چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: The Verge


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *