نامزدهای جایزه بهترین سریال رمانتیک کمدی ترکی در جوایز پروانه طلایی ترکیه 2023

فهرست نامزدهای جایزه بهترین سریال رمانتیک کمدی ترکی پروانه طلایی ترکیه مشخص شد. از نظر شما کدام سریال لایق جایزه بهترین سریال رمانتیک کمدی ترکی 2023 است؟

جشنواره پروانه طلایی ترکیه از مهم‌ترین جشنواره‌ها در این کشور است. هر سال با برگزاری این جشنواره، جوایز متعددی به شرکت‌کنندگان تقدیم می‌شود. موسیقی، هنر، سینما و تلویزیون از بخش‌های مختلف این جشنواره هستند.

بهترین بازیگر مرد، بهترین بازیگر زن، بهترین بازیگر زن کمدی، بهترین بازیگر مرد کمدی، بهترین زوج تلویزیونی، بهترین زوج سریال‌های رمانتیک کمدی، بهترین کارگردان، بهترین نویسنده، بهترین موزیک سال، بهترین بازیگر کودک، بهترین ویدیو کلیپ، بهترین اینفلوئنسر، تاثیرگذارترین بازیگر، بهترین بازیگر نوظهور و … از جمله جوایز این جشنواره است.

بیشتر بخوانید:

نامزدهای جایزه بهترین سریال کمدی ترکی در جوایز پروانه طلایی ترکیه 2023

نامزدهای جایزه بهترین سریال ترکی در جوایز پروانه طلایی ترکیه 2023

نامزدهای جایزه بهترین سریال رمانتیک کمدی ترکی پروانه طلایی

نامزدهای جایزه بهترین سریال رمانتیک کمدی ترکی پروانه طلایی
نامزدهای جایزه بهترین سریال رمانتیک کمدی ترکی پروانه طلایی

DÖNENCE – KANAL D

سریال “مدار استوا” یا “اگر برگردم چی؟” با نام ترکی DÖNENCE، جدیدترین سریال تابستانی در ژانر رمانتیک کمدی است که از شبکه D به نمایش درآمد. جانر توپجو بازیگر این سریال از برندگان جایزه ستاره های درخشان پروانه طلایی ترکیه 2023 است.

KISMET – FOX

سریال “قسمت” یا “سرنوشت” با نام ترکی KISMET، سریال تابستانی ترکی 2023 محصول شبکه Fox است. جم گلین اوغلو و اوزگه اوزجار، بازیگران اصلی این سریال هستند.

RUHUN DUYMAZ – FOX

سریال “روحتم خبردار نمیشه” با بازی بورجو اوزبرک و شوکرو اوزییلدیز، جدیدترین سریال رمانتیک کمدی ترکی بود که به دلیل ریتینگ پایین، بعد از پخش تنها چند قسمت، خاتمه یافت.

SADECE ARKADAŞIZ – EXXEN

سریال اینترنتی “فقط دوست هستیم” با بازی کوبیلای آکا و هازار ارگوچلو،‌ یکی از خنده‌دارترین سریال‌های رمانتیک کمدی ترکی است. قسمت‌های این سریال کوتاه مدت است و تماشای آن لذت بسیاری به همراه دارد.

VERMEM SENİ ELLERE – ATV

داستان سریال تو رو به غریبه ها نمیدم رابطه بین زلیش بی‌خیال و اهل کارادنیز و مهمت یامانر اکشن محور که در استانبول بزرگ شده و به عشق اعتقادی ندارد را دنبال می‌کند.

YA ÇOK SEVERSEN – KANAL D

سریال “اگه خیلی دوست داشته باشی چی؟” با بازی هافسانور سانجاک‌توتان و کرم بورسین، بسیار پرطرفدار بود، با اینجال بعد از پخش چند قسمت خاتمه یافت. دوبله فارسی این سریال با نام “چه می‌شود اگر” از شبکه ام‌بی‌سی پرشیا نمایش داده می‌شود.

YAZ ŞARKISI – FOX

سریال ترانه تابستانی با نام ترکی “YAZ ŞARKISI” داستان دوستان صمیمی به نام مورات و کمال دختزی به نام “یاز است، که برای تحصیل به استانبول آمده. یاز رویای پدرش را در سر دارد و می‌خواهد به آن برسد، اما این خواسته‌اش را از مادرش پنهان کرده است.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *